Onsdag.


Vi fick ingen vidare bra start på dagen idag.
Vovvarna har varit oroliga sen 5 imorse.
Ella vet jag inte varför hon vandrat omkring som en osalig
ande.
Vildas mage låter som ett tröskverk så att hon varit orolig
är förståligt.
Jag hoppas det inte blir magsjuka av det för ikväll ska vi till
vetrinären med henne.
Misstänker att hon fått ögoninflammation igen.

Hade en jättemysig pysseldag med Annelie igår och idag har
jag lovat en av grannflickorna att komma hit och pyssla en
stund efter skolan.
Fram till dess blir det mest vila som det känns nu.
Det ser ut att bli en underbar höstdag även idag så jag sätter
mig kanske en stund på altanen med min bok.
Jag har precis börjat läsa Joyce Carol Oates Älskade syster.
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Godmorgon!

Sicket elände om det är magsjuka på gång, och så ögoninflammation dessutom!?



Nästa vecka får jag den boken med bokbussen.

Hört den ska vara jättebra!



Fint höstväder idag, tyvärr inte så mycket tid till att njuta av det.

Ska hjälpa sonen städa ur lägenheten (det är verkligen inte mycket, 25 kvm, helt nyrenoverat och han har knappt vistats där).

Dessutom bör jag ta trapphuset, för imorgon finns inte tid, då väntar ju Timrå Gårdsbutik. (precis när jag skriver detta kommer jag på att det finns en fredag också! Varför skulle inte trappen kunna vänta tills dess, undra hur jag tänkte där?)



Anyway, känns som det är mycket i dag, apotekt måste jag ta en promenad till. Posten likaså för att posta doppresenten och det superfina tillhörande kortet.. ;-)



Kramar till dig gumman, hoppas ni får vara friska och krya allihop!!



2010-09-08 @ 09:07:14
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Sv;

Han åker inte ner till dopet av flera orsaker, bara han och en till av kompisarna var bjudna och den kompisen kunde inte närvara, så det blev släkten och C (och han är ju lite blyg och osäker ibland). Han är fullständigt fullstampad med eksem just nu (troligen stress) och till sist fick han möjlighet att jobba istället...

Precis ALLT talar för att han inte kommer att åka!



Däremot kommer hans uppvaktning bli den vackraste på presentbordet! ;-)

2010-09-08 @ 09:25:31
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Så snäll du är som pysslar med grannens flickor! Det tycker dom väl är mycket spännande.

Igår överlämnades kort (och present) till svärsonen och han blev mäkta imponerad av det fina kortet. Han tittade länge på det och såg alla fina detaljer.



Hoppas det går bra hos vet. och att hon kan få hjälp för magen och ögonen.



Underbara klara, soliga höstdagar och jag har fått min första förkylning på 12 år!! Hosta och litet ont i hals + ögon, så idag blir det myskläder och inneliv (helst i sängen) för mig. Kram på dig

2010-09-08 @ 10:17:33
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Hoppas att magen är snabbt övergående och att det inte är någon fara med ögat!



Kram

2010-09-08 @ 12:01:06
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Frida

Vilken sötnos :)

2010-09-10 @ 11:56:06
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0