Fredag.


Nu börjar träden byta till höstens fina färger.
Idag ser man dock knappt några träd pga dimman.
Det är tydligen slut på brittsommar vädret nu enligt SMHI.
Jag gick och lade mig igår med en ond rygg och vaknade
5 imorse med ett ännu ondare knä.
Just det här att det flytta sig hela tiden gör mig vansinnig
ibland.
Försöker att inte ödsla energi på det eftersom det är inget
jag kan rå över men ibland är det svårt.
Jag har en klipptid klockan 10 och den tänker jag inte missa
men sen får nog resten av planen för dagen vara.
Hade tänkt kika lite snabbt i ett par butiker efter jag klippt
mig och sen handla på Ica Maxi.
Men det får bli till veckan istället och Ica får A fixa.
Dottern är på ingående snart.
Ska bli roligt att ha henne här idag och bra för vovvarna nu
när jag har svårt att gå.
Dagen blir inte som jag planerat men säkert lika bra ändå.
Ha en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Eleonora

Trist med det onda för dig, men som du ju lärt dig att leva med. Jobbigt är det i alla fall.

Skönt om Vilda nu blir bra i ögonen och skönt också om hennes mage har rättat till sig. Hon har kanske ätit något som du inte känner till?



Full fart snart med tillverkningen av alla julkort förstår jag. Du får nog massor att göra.



Jag önskar dig bättring söta vän och kram

2010-09-10 @ 10:08:40
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Skickar dig en STOR kram och så hoppas jag du får en mysig helg♥

/Gunilla

2010-09-10 @ 11:09:33
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Znogge

Det händer visst ett och annat hos er. Här är björkarnas blad fortfarande helt gröna. Men förmodligen är det väl snart dags här med.



Ha en fortsatt fin fredag!



Kram

2010-09-10 @ 14:50:24
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0