Torsdag.


Jag känner mig piggare i dag på alla de sätt.:)
Vilda ville ute redan vid 24,30 i natt och sen sov hon till
klockan ringde i morse.
Så skönt att få sova 6 timmar sammanhängande.
Dessutom är höften mycket bättre.
Visst känner jag av den när jag går men som det var igår
så kunde jag knappt ta mig framåt.
Egentligen är det idiotiskt att utmana ödet idag och åka och
shoppa med min mor men det tänker jag göra ändå.
Vi ska inte springa omkring så mycket....butikerna vi ska in
i ligger alla nära varandra.
Jag får väl vila när jag kommer hem igen.
Det är en minusgrad ute och det ser ut att bli en riktigt  solig
och fin höstdag.
När jag tittade på vädret igår så såg det ut som det skulle bli
snö i mest hela landet de närmaste dagarna utom här vid
kusten.
Nej nu ska jag snygga till mig lite innan mor kommer och
hämtar upp mig.
Ha en skön dag!





Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att du känner dig piggare och att nattsömnen blev god. Den är så viktig för att vi ska orka...



Kram

2010-10-21 @ 09:35:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Nettan

Här var det också -1 grad imorse.

nu solsken och +2 grader.



Hoppas du och mamma får en härlig dag med shoppande.



kramiz

2010-10-21 @ 11:13:16
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0