Söndag.


Jag kände igårkväll att det var nått på gång så jag blev inte
direkt förvånad när jag vaknade imorse med ont i halsen och
hosta.
Försöker hålla mig undan förkylda människor så gott det går
men jag kan ju inte isolera mig helt.
Jag har ett väldigt nedsatt immunförsvar pga mina mediciner
och sen tar de även bort en hel del av sjukdomskänslan så
jag känner inte riktigt hur dåligt jag mår.
Det gör att jag kan gå och dra på tex en lunginflammation
utan att känna mig jättesjuk.
Bara att vila nu och hoppas på att det går över snabbt.
Nu till nått roligare.....min höstfina blogg.=)
En av mina underbara vänner har gjort den så här fin åt mig.
Själv är jag ju urusel på allt som har med datorer att göra.
Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa in under en pläd i
soffan.
Ha en mysig dag alla!






Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh vilken snygg design...jättefin.



Usch din stackare har du fått en ny förkylning..ja jag har fått nåt helt annat som däckat mig.



Kramen

2010-10-03 @ 10:12:05
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna

Instämmer...snygg design! Ta det lugnt idag och ligg under din pläd...det är så man ska göra när man har ont i halsen och är förkyld. Låt Vilda och Ella värma dig. Hoppas du känner dig bättre imorgon.

Kram

2010-10-03 @ 10:23:01
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Grattis till höstbloggen. Jag kan ju inte heller något om ändringar av layouten, så min får vara densamma år efter år - eller tills jag får en så bra kompis som du, som kan hjälpa mig att förändra bloggen.

Trevlig söndag och solkram!

2010-10-03 @ 11:17:35
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0