Onsdag.


Idag är vi trötta.
Förutom en kort sväng på Ikea så har jag inte gjort mycket
de här två dagarna men jag blev trött bara av att se på när
min vän städade.
Min ena fotled går knappt att gå på men nu när jag har så
välstädat kan jag ju bara sitta still och lata mig.=)
Jag är så enormt tacksam för att jag har så fina vänner
som ställer upp i vått och torrt.
Det har inte blivit något pysslat de sista dagarna så det ska
jag roa mig med idag.
Ute är det kyligt....solen skiner just nu men det är en hel del
mörka moln runt omkring.
Jag tycker faktiskt att det ser ut som det skulle kunna bli snö.
Nu ska jag göra mig en kopp te.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

När du skriver snö kan jag inte fatta det. Här är strålande sol och löv på många träd. Men visst, här är i ärlighetens namn ganska så kallt...



Vila nu foten ordentligt och ta det lugnt i dag.



Kram

2010-10-13 @ 08:52:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Nettan

Här skiner solen också äntligen.

Men snö vill jag absolut inte ha än. Ha ha !



Ha en underbar dag och pyssla i lugn och ro.



kramiz

2010-10-13 @ 09:40:33
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Nä men oj - inte snö ännu - men det är klart du ligger ju längre norrut så ..... Men litet till kan den allt få dröja.



Nu kan du fortsätta att djupandas ditt välstädade hem och bara njuta. Så även vovvarna förstår jag, som fått ordningen återställd igen.



Kram denna onsdag från

Eleonora

2010-10-13 @ 10:12:01
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Erika

Hej!

Tack för ditt besök hos mig, alltid lika roligt men nya som hittar till min blogg. Jag blandade ihop länkarna lite, både din och den andre du skrev ner. Så jag kommenterade hos "mormormmu" och kallade henne för Helena, så tokigt det kan bli när det snurrar som en karusell upptill. :) Blev jätteglad åt det du skrev hos mig. Livet kan tar en förunderlig vändning då man aldrig i sin vildaste fantasi kunde tro något sådant, men egentligen borde man inte höja på ögonbrynet längre för livet ställer ofta till oreda i mån av utrymme.



Jag kommer tillbaka igen.



Vinkelevink.

2010-10-13 @ 16:33:18
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Annelie

Aah, jag visste att jag glömde nåt...skulle ju ha skrivit det att jag hade testat din metod med!!

Det BORDE funka perfekt och är såå mycket smidigare, framförallt riskerar du inte att ha sönder servetten.

MEN, tyvärr har jag ingen embossingfön, utan kör med en vanlig "verktygs-värmepistol" och det tror jag blir för varmt för detta.

Det funkar perfekt vid embossing, men som sagt, antagligen är det för varmt för ljus, det smälte ganska mycket...Eller så höll jag kvar för länge men jag tyckte inte det...

De blir visserligen ytterligare ett snäpp mer originella ;) men inte på det sätt jag vill ha dem ;)

Så gott det låter med ett nystädat hus, lyckos dig!!

Ha en bra kväll du med,

Hörs snart igen!

Kram Annelie

2010-10-13 @ 18:29:55
URL: http://annelieskort.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0