Fredag.


Då har ännu en vecka gått i rasande fart.
Idag är det -6 grader och vackert frostigt.
Vilda har sovit hela natten så nu är det nog slut kissat
nattetid det här löpet.
Ella har också börjat löpa nu men hon brukar inte vilja ut på
natten som tur är.
Med henne är det andra problem......byxproblem.
Hon kan varken sitta eller ligga med löpbyxorna på så då
vandrar hon runt här som en osalig ande vilket gör mig tokig.
För att vi alla ska få lite ro så slipper hon oftast byxor.
Det medför dock att det är ett ständigt torkande av golv men
jag väljer faktiskt hellre det.
Dessa prinsessor vet verkligen hur de ska hålla oss tvåbenta
sysselsatta.=)
Den här dagen måste jag göra lite nytta här hemma och sen
blir det pysselbordet resten av tiden.
Jag har mest roat mig denna vecka så städning och annat har
fått stå tillbaka.
En shoppingdag eller något annat kul medför minst en dags
vila så mina veckor känns väldigt korta när jag gör roliga
saker.
Men det är det värt.=)
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att en vovve är klar med löpning. Det är ett pass det där...jag har också haft tikar. Visst måste man få göra roliga saker och jag känner igen...dagen efter är man kass, men som sagt det är det värt och annat får vänta.

Sköt om dig och ha en bra fredag.

Kram

2010-10-22 @ 09:14:27
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Znogge

Skönt att ha ett löp avklarat! Själv är jag överlycklig för att Miss E har kommit igång. Även om det droppas och trosskydden inte blir populära...



Kram

2010-10-22 @ 10:20:05
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0