Fredag.


Så var det helg igen då.....vart tar veckorna vägen?
Jag hade en jättemysig pysseldag med Annica igår.
Lyckades faktiskt göra ett par kort färdiga.
Idag ska jag åka och handla mat på Ica Maxi men sen
blir det vila resten av dagen.
Jag har lyckats bli förkyld igen.=(
Inget ont i halsen denna gång men hosta och snuva.
Stormvindarna från gårdagen har avtagit.
Termometern visar noll grader så det är kyligt men
solen skiner så det kan nog bli skönt ute fram på dagen.
Ha en skön dag alla!



Kommentarer
Postat av: Eleonora

Har just druckit morgonkaffe och nu ska jag börja med att handla på ICA. Sen blir det vanligt fredags-städ och därefter dusch med hårvård.



Igår höll man nästan på att blåsa bort men idag är det lungt och soligt - så det blir promenad till ICA -så har man fixat motionen också.



Sköt om dig och kurera förkylningen så gott det går. Solkram från Eleonora

2010-10-15 @ 08:33:31
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Stackars dig..vem är det som släpar hem förkylningsbassilusker hem till dig??



Ha en såå goo fredag som det bara går. stor kram

2010-10-15 @ 08:42:21
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna

Fredag. Ledig från jobb. Skönt. Här är det vackert väder. Jag borde städa, samt ta mig an klädkammaren. Klarar inte av detta på en dag, kroppen säger ifrån...så det får bli en s k städhelg. Tråkigt, men ett måste.

Krya på dig.

2010-10-15 @ 09:06:43
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej igen. Svra på din kommentar i min blogg: Jag har artros lite här och där. Speciellt är det ett knä som i stort sett är utslitet, inget brosk eller lite brosk kvar. Enda utvägen är att byta ut knäleden men den operationen får inte jag pga andra orsaker. Men man får ta vara på dom bra dagarna, det känner du säkert igen...och man får fokusera på det som är positivt i livet. Vi har ju Ella, Vilda och Sigge t ex ;-)

Kram

2010-10-15 @ 09:58:46
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Erika

Tycker var och varannan människa är förkyld, själv har jag klarat mig, det räcker som det är ändå.

Ja, var tar veckorna vägen, för tiden den far iväg riktigt stressad känns det som. Det är bara måndag-fredag. Något som jag försöker hålla kvar så länge det bara går, det är allt omkring advent från allra första Söndagen tills julen kommer. Det är också något som bara svissar förbi och så är det den grå vardagen igen och allt ett minne blott.



Önskar dig en riktigt fin och bra helg.

2010-10-15 @ 14:21:00
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0