1 Oktober


Vilket underbart höstväder vi har och har haft den senaste
veckan.
Nätterna är kyliga men mitt på dagen är det riktigt varmt
och skönt i solen.
Idag ska jag inte göra annat än att umgås med sonen som
stannar till i eftermiddag.
Mysigt att ha honom här tycker både vi och vovvarna.
Ella vankar omkring här nu och väntar på att han ska
vakna.
Hon lämnar inte hans sida......går han ner i källaren så
gråter hon och väntar otåligt på att han ska komma upp
igen.=)
Vilda tycker förstås också att det är kul att ha honom här
men hon inte lika efterhängsam som Ella.
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Som när äldsta fröken är hemma. Hundarna blir bara så glada men det blir i och för sig deras matte också ;-)



kram

2010-10-01 @ 11:09:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: susanne

Oj, vad du har varit aktiv i bloggen!! Det var ett tag sedan jag var in och tittade och jag har missat mycket ser jag....

Hösten är en underbar årstid när den är som nu!

Man bara njuter....hoppas att vi ses på nästa pysselträff!

Ha det så bra/susanne

2010-10-01 @ 18:46:50
URL: http://susannesmulor.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0