Torsdag.


Inget nytt under solen....dagarna går sin gilla gång.
Förkyldningen vill inte riktigt släppa vilket gör mig tröttare
än vanligt.
Imorgon hoppas jag att jag ska känna mig lite piggare för
då har jag planerat in en shoppingtur.
Måste få tag i lite fler julklappar.
Skönt att vissa saker går att köpa via nätet för det blir nog
mycket spring ändå den här tiden före jul.
Bara drygt en vecka till första advent nu.....advent är den
mysigaste tiden på året.
Älskar att kliva upp tidigt och tända ljusstakar och stjärnor
i fönstren.
Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Eleonora

Bra att du snart få shoppa igen. Du gillar ju det. Och jag är glad som slipper - det blir bara fel på allting som jag köper hem och så blir det extra jobb att åka tillbaka till affären med alla returer.Jag tror att mat är det enda jag klarar av att handla. Lycka till att hitta vad du söker. Kram

2010-11-18 @ 09:24:42
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nettan

Kul med lite shooping och julklappar.

Har inte hunnit med att börja riktigt än då jag precis har börjat jobba hemifrån och min första lön har inte kommit än. Ha ha !



1:a advent med ljusstakar, stjärna i fönstret och tända ljus är så mysigt, men i det här huset får det bara bli tända ljus då vi fortfarande väntar på våra fönster och har inga fönsterbrädor att sätta ljusstakar på och inga gardinstänger eller krokar ovanför fönstret att hänga i. Ha ha !!



En stor torsdagskram till dig !

2010-11-18 @ 09:28:26
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Znogge

Visst är det en mysig tid. Jag gillar verkligen att ta fram ljusstakar och göra adventsfint. Får överlåta en del på Husse och ta en del själv tror jag. Vissa saker är han lagom bra på...



Hoppas förkylningen släpper sitt grepp.



Kram

2010-11-18 @ 09:37:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Stattinskan

SVAR: Nä jag har inte RA utan en form av autoimmun ledsjukdom där min egna kropp bryter ner brosket i lederna. Det blommade ut på riktigt när jag var i sena tonåren. Den går i skov så jag har bättre perioder och sämre. Har gått igenom väldigt många operationer de senaste tio åren. Min ledsjukdom förvrider inte lederna så för den som inte vet om det syns den inte.

Kram och go torsdag :-)

2010-11-18 @ 09:41:51
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: Anna ..dansar in

Himmel är är allt nytt kan jag meddela..varje dag är ett äventyr..hi hi..du vet..nytt jobb..ingenting är längre som förut kan man säga..men jag gillar det..jag toktrivs och har det typ..bäst..:)eller näääe Anna nu tar du i så du spricker..ja ja..men bra är det..



Meeen Hellen nu är det snart advent..oj..du så härligt..eller visst..

2010-11-18 @ 18:53:46
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0