Tisdag.


Gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig.
Jag blev jätteförkyld på bara några timmar så det var bara
att bädda ner sig i soffan.
Hostar och snorar även idag så det blir till att försöka kurera
sig....det här har jag inte tid med.=(
Planen för dagen var att åka och handla lite mer julklappar
men det får vänta till en annan dag.
Även om jag handlat en del klappar redan så känner jag mig
stressad över att inte komma iväg.
Men jag piggnar väl till om en dag eller två och butikerna finns
ju kvar.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och läsa en bok.
Ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Stackare, att du ska vara förkyld också!

Krya på dig,BUMS!



Hade tänkt mig till Kyrkans Hus idag för att lyssna på en konsert med min kusin, men det är alldeles för kallt så det får vara.

Får lyssna på henne en annan gång...

MÅSTE till lab på em för prover, och så kommer bokbussen ikväll, det får räcka för dagen ;-)



Kram vännen!

2010-11-30 @ 09:27:41
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Marina

Krya på dig!!

2010-11-30 @ 12:17:54
Postat av: pixi

GHoppas du är bättre idag ,kram =)

2010-11-30 @ 16:14:03
URL: http://meandpixi.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0