Tisdag.


Hade hoppas på att vakna till en vit värld men inte då.
Minusgrader och frost är det i alla fall.
Vilda tycker att det börjar bli kallt så nu åker tröjan på när
vi ska på promenad.
Planen för dagen är först ett besök hos frisören och sen lite
slowshopping med min mor i Birsta.
Frisörbesöket känns lite pirrigt.
Min gamla frissa har slutat så jag har beställt tid hos en annan
på samma salong.
Hoppas nu att jag blir jättenöjd.=)
Jobbigt detta att måsta byta frisör men samtidigt är det kanske
bra med någon som ser med andra ögon.
Återstår att se.=)
Ha en mysig dag!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Men gud så söt hon är i tröja!! =)

Kram!

2010-11-09 @ 10:44:33
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Men vilken snygg tjej!Här snöar det för fullt , men det blåser också och inte så kallt, som tur är.

2010-11-09 @ 12:39:46

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0