Måndag.


15 grader kallt idag vilket inte dessa två prinsessor kommer
att gilla alls.
Det får bli en dag med snabba rastningar.
Kan väl inte påstå att jag heller gillar denna kyla.

Vad roligt att så många ville vara med på min utlottning.=)
Tack till er alla!
Lottningen är nu klar och vinnaren är "En bulldogstjej".
Stort grattis till dig!
Nästa söndag kommer en ny utlottning....jag hoppas ni vill
vara med även då.

Känner mig lika smidig som ett kylskåp....var enda led känns
stel och denna kyla gör det inte bättre.
Det får bli en vilsam dag även idag.
A bakade lussekatter igår så jag kan ta mig lite gott fika sen.
Ja inte bara jag då.....jag måste väl dela med prinsessorna.
Nu ska jag dricka en kopp te så att jag får upp värmen.
Ha en mysig dag!









Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja fy hela kroppen strejkar när det är så här kallt..Brrr



Jag måste ju ut i kylan..gillar INTE:(



Ha en fin dag.kramen

2010-11-29 @ 08:33:05
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Jadu, idag är det svalt ;-)

-20 för en stund sedan,

men nu börjar det snö så temperaturen

blir nog humanare..



Lyllos du som har lussebullar,

själv får jag nog ta en slät kopp,

OM jag inte tar en promenad till affären...



Ha en så bra dag som du kan trots värk!



Kram vännen

2010-11-29 @ 09:22:34
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Vilken gullig A du har som har fixat lussebaket!!! Jag ska försöka ta mig samman och göra det i slutet av veckan. Min högra hand är inte alls bra, så det kommer att ta litet extra tid.



Idag ska jag sy nya köksgardiner. Hittade ett så mysigt tyg igår när dottern och jag var och julhandlade. Det blir vanliga, korta raka gardiner, så det borde gå ganska snabbt.



Hoppas veckan blir dräglig för dig så att du kan slänga av dig kylskåpet. Många varma kramisar

2010-11-29 @ 10:20:42
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Oj, vad glad jag blir:-), ett stort tack för att jag blev utvald som vinnare, kortet är jättefint.



Ja man blir less på denna ihållande kyla, och det är inget bra väder för frusna bulldoggar heller:-)



Önskar dig en bra dag!

Kram Yvonne

2010-11-29 @ 14:15:28
Postat av: Marina

Jag hoppas att din dag vart bra i alla fall! Fast du var stel och ni hade det så kallt!!

2010-11-29 @ 22:51:52

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0