Måndag.


Jag har inte tillräckligt bra kamera för att ta actionbilder så
ni får stå ut med att bilden är lite suddig.
Ellas ansiktsuttryck är så talande.....här gäller det att fly om
jag inte vill bli nerbrottad.=)
Idag är det kallt ute....minus 10 grader.
Känner mig som en zombie efter ännu en natt med dåligt
med sömn men jag vaknar säkert till när jag kommer ut i
kylan.
En stunds shopping står på schemat tillsammans med min
mor.
Inriktningen för min del är julklappar till dottern.
Vi har bestämt att hänga på låset så det är väl bäst att jag
sliter mig från datorn.
Vovvarna måste rastas och få mat innan jag åker och själv
måste jag snyggas till lite.
Ha en härlig dag!






Kommentarer
Postat av: Lena S

Lycka till på shoppingen...hoppas du hittar det du ska ha. Det är nog smart att vara ute tidigt på dagen.



Ha en bra dag!

Kram

2010-11-22 @ 08:58:43
URL: http://nelasvarld.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Fnissar lite åt sessorna,

de har så härliga personligheter ;-)



Lycka till med klapparna idag, går nog ganska bra, OM man vet ungefär vad man ska ha..

För mig gäller det nu först att komma på VAD som ska shoppas..



Annars är jag mest bara chockad över att jag klarat av helgen så bra!

Och fortfarande har jag lite ork kvar!

Känns som det "vänt", frånsett värken mår jag alltså hyfsat nu..

Och då blir man ju bara såååå lycklig!

Endorfinerna rusar i kroppen ;-)



Ha en härlig dag min vän,

och hälsa din rara mamma!



Kram

2010-11-22 @ 09:28:10
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Tänk att få gå och shoppa med mor! Då skulle tom jag tycka det vara trevligt att shoppa. Hoppas du hittar vad du söker till dottern.



-10 grader - huvva va kallt! Jag har 0 och idag ska jag ta mig till ett centrum för att (som vanligt) lämna tillbaka ett par felköpta byxor. Snart har jag ingenting att ta på mig. Så måste jag köpa present till sonen som fyller år och en adventskalender till lilla Guldlock - båda måste postas idag.

Ha det gott med lilla mamma och kram till er båda

Eleonora

2010-11-22 @ 10:51:22
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Hoppas att du hittade lite matnyttigt till dottern och att det blev en bra tur i stan.



Kram

2010-11-22 @ 19:08:50
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna ..dansar in

Hi hi dina sessor på haga (trädgården) är bara såååå fina..och du blir säkert lika fin du...

2010-11-22 @ 19:49:26
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0