Första advent.


Första ljuset är tänt så nu börjar nedräkningen.
Advent är den mysigaste tiden på hela året tycker jag.=)
Att det är första advent betyder också att det är dax för min
första utlottning.
Jag kommer som vanligt att lotta ut ett kort eller något annat
varje söndag i advent.
Det blir ett julkort denna gång.

För att vara med i utlottningen så skriver du bara en
kommentar under detta inlägg.
Lottningen sker imorgon och vinnaren presenteras sen här
på bloggen.

Gårdagens pysselträff var jättemysig.
Vi pysslade,fikade och pratade massor.
Tack finaste Hella för att du ordnar så mysigt för oss.
Idag är det inte lika mysigt då mina leder värker nått hemst.
Men det är sånt man får ta och jag kommer ju känna mig
bättre igen om någon dag.
Ute är det grådimmigt,6 minusgrader och det snöar.
Perfekt väder för en vilodag i soffan med en pläd och en
ljudbok.
Ha en skön första advent alla!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja Advent är verkligen mysig..tända första ljuset är nåt speciellt.



Stackare har du såå ont idag..snöar här med och blåser..Usch!

Ha en skön vilsam dag..kramen

2010-11-28 @ 09:08:36
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Jag håller med om att advent är en riktigt mysig tid! Kul att höra att dagen i går var lyckad, mindre roligt att höra att du har ont i dag.



Självklart vill jag ta chansen att vinna ditt fina kort!

kram Annika

2010-11-28 @ 09:55:33
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Ha en skön och mysig första advent, vännen!

Kramiz

2010-11-28 @ 10:11:28
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Marina

Hoppas att du får en skön första advent!!

2010-11-28 @ 12:08:58
Postat av: Elisabeth

Jag vill gärna vara med och vinna detta fina kort. En trevlig första advent till dig och hoppas du känner dig bättre imorgon.Adventskramar från mig i ett snöigt och blåsigt Örebro.

2010-11-28 @ 12:31:16
Postat av: Ann Catrine

Trist att du ska behöva lida extra bara för att du hade en mysig dag igår!

Var det stjärnorna på ljusen du köpte på Timrå Gårdsbutik?

Veckorna går och inte har jag kommit iväg dit...

Nu till veckan har jag inte så många dagar fria, och det kan ju inte bokas in något varje dag ;-(

Vilodagarna måste också räknas med...



Ha en en så mysig 1:a advent som du kan, trots värk.



Kram vännen!

2010-11-28 @ 14:01:01
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: En bulldoggstjej...

...det skulle vara kul om min matte vann det fina julkortet, hon besöker din blogg regelbundet och tycker det är roligt att se foton på dina vackra prinsessor. Ja själv är jag en bulldoggstjej på drygt elva år... och i mattes ögon är nog även jag en prinsessa, eller drottning:-)



Kram från en bulldogstjej:-)



2010-11-28 @ 18:35:29
Postat av: Eva

Tråkigt att du får " betala" med värk idag men det var jättetrevligt att ses igår :). Hoppas det blir bättre snart.

Kram! / Eva

2010-11-28 @ 19:57:55
URL: http://evasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Ja visst är advent och Juletiden härlig! Blev ingen riktigt adventsljus tänt, ligger fortfarande i stora julkistan som har en tung tjock TV på sig...

Men det gick bra ändå. Får ta det en dag när mannen hinner hjälpa mig. Idag har det varit fullt upp med ny eldragning i dotterns blivande vardagsrum

2010-11-28 @ 20:23:30
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: marie

Åh du gör sådana fina kort:)

2010-11-28 @ 20:41:29
Postat av: Cina

Självklart vill jag också vara med och vinna ett av dina underbara kort!!

Sen har du en liten award att hämta i min blogg :)

kram vännen

2010-11-28 @ 23:20:55
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0