Torsdag.


Vadå smutsig......vad pratar du om jag har väl inte jord runt
munnen???
Ja så här ser Ella ut på våren och hinner jag inte se det och
torka av henne så hamnar delvis av jorden i tex soffan.=(
Som tur är så håller hon sig på filten som ligger där men
ändå.
Själv ser hon mest förvånad ut över hur jag kunde komma
på att hon varit och grävt någonstans igen.=)
En sak är säker....man har aldrig tråkigt när man lever med
två engelska bulldogsprinsessor.

Det ser ut att kunna bli sol och det blåser bara lite så med
lite tur kan det bli en skön dag.
Jag har ett måste idag och det är att åka på Ica Maxi och
handla.
Det ska jag göra nu på förmiddagen så att resten av dagen
är fri till annat.
Vad det blir för annat återstår att se......jag ska lyssna på
kroppen.
Har varit lite dålig på det ett tag nu när lederna varit lite
bättre och det är inte bra.
Det blir lätt att jag går på ren vilja tillslut.
Ha en mysig dag!




Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken härlig uppsyn hon har =)

Ha en skön dag nu och LYSSNA PÅ KROPPEN!

Kram!

2010-05-27 @ 08:27:09
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

"Hur kan matte fatta att jag varit och grävt i jorden" min har Ella, så sööt!!!Sköt om dig och ta det lugnt!Kram / Elisabeth.

2010-05-27 @ 12:41:00
Postat av: Ann Catrine

Men lyssna på kroppen tjurskalle där =)



Kram!

2010-05-27 @ 14:34:50
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0