Söndag.


Ingen sol idag men det kanske klarnar upp.
Gårdagen var en helt ljuvlig dag med sommarvärme på vår
övre altan.
Där satt jag och min bästa vän och pratade bort flera timmar
i solen.
Vi hade förstås sällskap av Vilda......Ella höll sig mer i skuggan.
Jag fick även lite gjort i trädgården.
Idag blir det vila och korta stunder vid pysselbordet.
Skulle behöva få bort höst/vintergardinerna ur fönstren i
vardagsrummet men det får jag ta tag i till veckan.
Allt har sin tid ....kanske jag ska försöka göra det till mitt nya
mantra.
Hittills har det varit....det är bara att bita ihop och komma igen
vilket inte alls är så bra för mina onda leder.
Jag byter på studs.=)
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna.. tassar in..

Så härligt att ni fick en sådan lördag...här var det så pass kallt o grått men men det kan ju bara bli bättre då..ha det gott Hellen o klappa lite på Ella o Vilda från mig

2010-05-09 @ 09:57:56
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Klokt av dig att byta mantra!!!

Vi måste hushålla med våra krafter, det ska räcka till att må gott också...



Kram vännen!

2010-05-09 @ 10:23:05
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ja ett mantra är bra att ha..."Allt har sin tid"..jättebra.



Ha en goo söndag, kram kram

2010-05-09 @ 11:18:55
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Mumin

Jag håller med föregående talare....men det är inte lätt.....:)) Kram

2010-05-09 @ 18:16:41

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0