Lördag.


Igår hade vi en riktigt vilsam dag så nu känner jag mig något
piggare igen.
Mina leder vill dock vila lite till som det känns nu så jag ska
försöka lyssna på kroppen och ta dagen som den kommer.
Det är 12 grader redan och solen tittar fram med jämna
mellanrum.
Enligt väderleksrapporten så skulle det vara lite disigt här ute
vid kusten och det ser ut som de får rätt.
Men viktigast är ändå att det inte längre är 3-4 plusgrader på
morgonen.
Äntligen känns det som det är maj månad och inte april.
Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet en stund.....vaknade med
huvudet fullt av idéer.=)
Men först en kopp te.
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Värmelängtande Ninni

Ja äntligen är det lite värme på morgonen!

Såg att Umeå hade haft 21 grader varmt igår..fusk!



Vi har fortfarande gråväder..men i morrn kanske.



Ha en fin dag vid pysselbordet..kramen

2010-05-15 @ 09:26:53
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så det är i norr som värmen finns. Här har vi 7 grader och regnet vräker ner. Trädgårdsarbetet är inställt så det blir nog soffan hela dagen. Får gå det med ;-)



Hoppas du får en fin lördag!



Kram

2010-05-15 @ 11:33:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ingrid

Det känns som landet vänt på sig.. varmt i norr och kyligt i söder. Idag har vi åtminstonde lite varmare. Har kunnat sitta på altanen och äta frukost (om man kan kalla det frukost vid 11..)

2010-05-15 @ 13:26:46
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh vad jag gillar det här med bloggandet för tillfället! Inser när jag läser vad du skrev i min blogg att jag kanske generaliserar lite för mycket. Ser absolut inte att det finns nogon mening med det som hände i Härnösand. Men jag hoppas som du, att det kommer något gott ut ur det. För annars blir det nog väldigt svårt för alla inblandade att gå vidare. Om man nu kan göra det över huvud taget?

Tycker ändå att vi tänker lika. Fast annorlunda. Och vi måste få kunna tänka, känna och se saker på olika sätt. Hur skulle världen annars se ut? Grå, grå, grå. Trist! Och trista är vi inte!

Jag tycker om tanken att försöka se positivt på det som händer oss. Och i mina ögon hör det ihop med att allt har en mening. För annars kunde jag nog inte se positivt på allt.

Gud så rörigt det här blev. Vi får utveckla det här över en latte. ;-)

KRAM!!!

2010-05-15 @ 17:50:05
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0