Fredag.


En lekfull och lycklig 6 åring......det är Vilda i ett nötskal.
Hon försöker ständigt få oss att leka med henne och så
fort det kommer någon på besök så hämtar hon en leksak
och möter dem i dörren.

Det har varit en kall natt men nu skiner solen och den
värmer gott.
Jag hoppas att det blir bra väder hela helgen så att vi kan
pyssla på med utomhussysslor.
Idag ska jag fortsätta rensa lite i rabatten på framsidan.
Vi har tagit bort de flesta rabatter och även denna ska bort
med tiden eftersom jag inte alls orkar med att sköta den.
Här odlas det mesta i kruka.=)
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

STORT grattis till Vilda i efterskott!!! Önskar dig en bra helg! Imorgon vankas scrapträff och jag skall hålla i lite kurs! Jätteskoj! Kramar!

2010-05-07 @ 10:10:17
Postat av: Helena

Vill bara passa på att önska dig en härlig helg!!!

/Hella

2010-05-07 @ 13:08:49
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Eleonora

Så förståndigt av er att lägga igen rabatterna. Att odla i kruka och också en bra grej, speciellt om man varken har ork eller tid att sköta om dem.



Trevlig helg vännen min och stor kramis

2010-05-07 @ 15:44:20
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilken härlig bild! Däcket känns väldigt bekant. Miss E har nästan lyckats tugga sönder det...



Ha en fin fredag!

Kram

2010-05-07 @ 16:26:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Carina med Bullarna

Nämen oj! Ett stort Jätte-grattis till 6-åriga vilda Vilda. Har inte surfat runt så mycket på sistone, men nu har jag haft en god stund och läst mig bakåt i tiden här hos dig! Önskar Dig och Er en härlig helg... och om vädret är trist - så kan ni ju alltid passa på att fira Vilda alla dagar!!!

Kram!

Ett litet tack - för att du här delar med dig av dina fina kort - njutning för ögat, jag har fullt upp med att imponeras av detaljer och sammansättningar, du är bara för bra på detta!

2010-05-07 @ 17:04:55
Postat av: Nina

Trevlig helg, vännen!

2010-05-07 @ 21:23:13
URL: http://ninalindh.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0