Onsdag.


Idag är det mulet men det är varmt och det är det viktigaste
för mig.
Det klarnar kanske upp under dagen.
Nu på förmiddagen ska jag ta bussen till Birsta......jag ska
klippa mig och sen tänkte jag kika runt i lite butiker.
En pocketbok står på inköpslistan så jag har något att läsa
under resan till Göteborg.
Tyckte att det var så långt fram i tiden när jag bokade resan
men tiden går ju så fort så imorgon åker jag.
Ser så fram emot att få umgås med min syster och hennes
familj.
Ha en underbar dag alla!




Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas resan till Göteborg går bra och att du får en härlig tid med din syster!

Har läst ikapp hos dig och njutit av både gohundar o vackra vackra kort!

Vår midsommar blev så bra så!

Kramen!

Ragnvi

2010-06-30 @ 10:18:02
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Anitha

Ha en GO vistelse i Gtb!



Kram!

2010-06-30 @ 10:34:31
Postat av: Eleonora

Riktigt trevlig resa önskar jag dig och hoppas att du ommer att få flera roliga och bra dagar tillsammans med din syster i Göteborg.



På lördag reser jag till Strömstad för att ta emot konfirmanden på söndagen. Så det blir bara resa dit och hit s a s.



Ha det gott och stor kram

2010-06-30 @ 17:12:10
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0