Tisdag.


En varm och gråmulen morgon och det är hemst fuktigt i
luften.
Efter gårdagens shopping så blev min rygg och nacke
sämre och igårkväll var det riktigt illa.
Nu känns det bättre men jag ska ta det lungt och bara
vara idag.
Jag hittade i alla fall en jättefin tunika igår och en
underbar scarf.
Det har kommit in massor av höstkläder i butikerna nu.
Inte för att sommaren är slut ännu men det kändes kul
att ekipera sig lite med hösten i åtanke.
Hösten är ju min favorit årstid.=)
Jag fick en jättefin krysantemumboll av min mor så även
på altanen är det nu lite höst.....bara lite.
Nu ska jag göra mig en kopp te.
Ha en härlig dag!





Kommentarer
Postat av: Eleonora

Det låter alltid så underbart att du gör så mycket trevligt tillsammans med din mamma. Så roligt att du fann en tunika - skönt att vara litet redo när väl hösten sätter igång. Men hoppas det dröjer ännu en tid. Jag vill nog ha mer sommar. Det lär ju komma ryss-värme hit snart ....



Ta´re lite lugnt nu så du kommer i form igen. Kram

2010-07-27 @ 10:22:56
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Unna dig då att ta det riktigt lugnt i dag! Själv vill jag inte tänka på hösten. Inte än även om jag också tycker det är en fin årstid!



Kram

2010-07-27 @ 10:43:07
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Znogge

Ville bara säga att dina julkort är en helt annan sak! Det är en skapande process med ett slutresultat som jag alltid gillar att få se!



Kram!

2010-07-27 @ 20:33:20
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0