Söndag.


Då har det gått en vecka på Anders semester.....det är tur
att han har 5 veckor till när tiden går så fort.
Det utlovade regnet som skulle komma igår blev inte mer
än några droppar.....hade hoppas på lite mer för det är
torrt i marken nu.
Det optimala vore om det kunde regna nattetid och sen
vara soligt och fint på dagen......önsketänkande jo jag vet.=)
Det har blivit väldigt lite pysslat nu ett tag men jag har en
del kort och annat att göra till nära och kära så idag ska
jag fösöka spendera lite tid vid pysselbordet.
Lite trögt med inspirationen bara i denna värme.
Det gäller inte bara pysslandet utan det mesta går trögt just
nu när det är så varmt.
Skönt att man är uppe tidigt för det är under de svala
morgontimmarna jag orkar fixa lite här hemma.
Just nu är det bara 16 grader i skuggan.=)
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Antar att det är varmare nu?? Vi vattnade hela dan igår vi har ju älvvatten..perfekt så spridaren kan stå på i timmar.



Ha en skööööön dag, kramen

2010-07-11 @ 10:57:55
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Ja, tänk om man kunde bestämma över vädret! Regn på natten vore inte fel ;-)



Kram

2010-07-11 @ 11:12:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: LillBlomman

Fy, visst är det jobbigt med värmen! Vi hade 33 grader i dag i skuggan på norrsidan! Bläh! Vi åkte och köpte en portabel AC att ha i sovrummet! Det blev inte svalare än 27 grader i natt.

Fast jag har trotsat värmen och skapat nya kort med nya Skymnings stämplarna! Så underbara! Kommer snart i en blogg nära dig, blink!

Vi räknar ner dagarna med hela familjen hemma. Fy, vad ensam jag kommer bli. Även om jag behöver vilan. Viggo börjar på dagis den 23/8 och A börjar jobba en bit in i september.

Många kramar!

2010-07-11 @ 21:02:37

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0