Måndag.


Börjar dagen med en liten bildserie jag tog igår.
Vilda kliade sig i örat oavbrutet trots att jag just rengjort det
så jag gick för att hämta flaskan med örrens.
När jag kom tillbaka var hunden borta.
Hittade henne ute kurandes bakom en liten buske.
Man kan riktigt se vad hon tycker om örrens.

När jag kallade på henne tittade hon åt ett annat håll.......hon
hoppades nog att jag inte skulle se henne då.=)

Hon inser ganska snart att matte inte tänker ge sig och
försöker då istället se så lidande ut som möjligt.=)
Det var inte slut på eländet där utan längre fram på dagen
blev det bad för båda vovvarna.
När de väl står i badkaret tycker de att det är skönt men det
är vägen dit som är jobbig.
Nu är de i allafall rena och luktar gott.
På kvällskvisten kom sen åska och regn som utlovat.
Vilda tyckte nog att det var en riktig hemsk dag....först örrens
sen bad och tillsist åska.
Åskan hade jag kunnat vara utan men det var skönt med regn.
Idag är det disigt och termometern visar 20 grader.
Det är riktigt skönt ute nu men det blir nog varmare under
dagen är jag rädd.
Bäst att börja göra lite nytta nu innan det blir för varmt.
Ha en härlig dag alla!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Hihi vilken skön bildserie..riktigt nonchalant är hon!



Vi hade typ två smällar jag hade hoppats på fler.

Ja dagen idag blir nog varm den med..toppen.



Ha det gott..kramen

2010-07-12 @ 08:58:39
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack! Vad snäll du är! Jag vet ännu inte om L kommer. Hon är ju lite nyopererad så det får bli dagsformen som avgör. Men jag kommer i alla fall!

KRAM!

2010-07-12 @ 09:49:50
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: ejmis

Hon ser inte riktigt glad ut ;)

2010-07-12 @ 20:56:01
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0