Lördag.


Min bästa tid är nu.....älskar de lagom varma mornarna.
Igår var det alldeles för varmt tyckte jag.
Det var fortfarande 29 grader i skuggan klockan 19.
Jag hade lite att pyssla med så jag var mest inomhus och
fixade och trixade.
Roliga saker på gång.....läs här om ni är nyfikna.=)

Inga större planer för dagen vilket känns otroligt skönt.
Det är så härligt att bara kunna ta dagen som den kommer.
Trädgården börjar bli lite vildvuxen men vem orkar påta i
den i denna värme....inte jag i alla fall.
Det kommer nog dagar som lämpar sig bättre för
trädgårdsarbete.
Igår skördade jag våra två första tomater....så goda de var.
När det är så varmt som nu har jag ingen vidare matlust.
Jag äter mest en massa vattenmelon och annan frukt.
Nu ska jag börja dagen med att ladda en tvättmaskin.
Ha en underbar dag i solen!



Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Undrar om det möjligtvis kan bli ännu varmare idag?! Redan 23 gr! Och det känns i kropp & knopp...

Emma och Alvas pappa fyller 40 år idag, och vi är bjudna på middag där. Efter det följer Elin och Anton med mig hem, för deras föräldrar ska på ytterligare TVÅ stycken 40-årsfester!



Ha en riktigt bra dag, och strunta du i ogräset... det växer bara upp igen!



VARMA kramar vännen

Och GRATTIS till uppdraget!!

2010-07-10 @ 08:50:08
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ninni

Läste om skivomslaget..när får vi se det?? Nyfiken som bara den.

Önskar att jag inte hade matlust i värmen..men jag äter inte så mycket.

Men ni har varmare än oss helt klart.



Ha det..kramen

2010-07-10 @ 10:08:52
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vi hade också väldigt varmt i går men i dag är det mulet. Varmt ändå och ett åskväder är visst utlovat...



Klart man var nyfiken och läste ;-)



Kramar!!

2010-07-10 @ 10:15:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Ohh va fint det är...vilken ära att få göra något sånt.



GRATTIS!!

2010-07-10 @ 10:58:45
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0