Torsdag.


Äntligen verkar blogg.se fungera som den ska igen.
Snön vräker fortfarande ner här och det har kommit så
mycket att staketet som ska hålla vovvarna på gården
inte syns längre och det är 70 cm högt.
Jag gillar snö och vinter men nu räcker det mer än väl.
Nu vill vi ha vår.
Ella längtar efter att kunna sitta på sin favoritplats på
altanen och sola på morgon timmarna.
Hon vägrade att gå ut imorse innan det var uppskottat.
Hon gick precis utanför altandörren och satt sig och kissade.=(
Så det var bara att klä sig och ta spaden och gå ut.
Prinsessor pulsar inte i djupsnö det får deras tjänstefolk göra.=)
Nu ska jag göra mig lite frukost och sen ska det bli en lugn
och vilsam dag här är tanken.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen!



För att visa min uppskattning över din härliga blogg och dina underbara vovvar så har du en award att hämta inne i min blogg.



Kramisar sandra

2010-01-28 @ 12:00:20
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Mormormu

Testar med en kommentar igen, det är något tjall på min sida på blogg.. Inget fungerar!

Önskar dig iallafall en härlig torsdag vännen!!

2010-01-28 @ 12:03:24
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Anna tassar in

Ja men du nu är det verkligen mycket snö..här har det vräkt ned en hel del idag..men men det är väl bara att gilla läget..och tända lite ljus och bara ha det gott..

2010-01-28 @ 18:30:53
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Missy

Dina prinsessor är helt ljuvliga! Jag har en egen liten(!) prinsessa vid namn Sally. Eftersom hon måste gå undan lite när hon gör nummer två så får hon lov att pulsa genom snön, men det studsas snabbt tillbaka när man är färdig!

Alltid roligt att läsa om andra bulldogars personligheter och jag älskar bilderna du lägger ut på dem! Ha det gott!

2010-01-29 @ 02:27:31

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0