Tisdag.


På den här bilden ser man verkligen vilken tunn päls Vilda
har........prickarna som syns sitter i huden.
Nu när det bara varit 2 till 4 minusgrader klarar hon sig
bra så länge hon är i rörelse
Men blir det kallare än så här åker jackan och benvärmare
på igen.
Hon är så van att ha kläder på sig så henne spelar det nog
ingen roll men jag tycker att det är skönt att slippa klä
henne.
Det är lite jobb med att få på henne full mundering.

Idag måste jag iväg på Apoteket och sen Ica Maxi.
Det är Anders som fixat matinköpen än så länge detta år
eftersom jag inte mått så bra så idag ska det nästan bli
roligt att handla.
Sen blir det mest vila resten av dagen.
Jag hoppas att jag får något av pysselmaterialet jag beställt
med posten idag.
Igår gjorde jag en välbehövlig rensning bland pysselgrejerna
och fyllde en av grannarnas postlåda med det jag ville bli av
med.
De har två småtjejer som gillar att pyssla och de blev så
glada över grejerna.
På torsdag har jag lovat att de ska få komma till mig efter
skolan och pyssla lite.

Idag börjar konståknings EM så det kommer att bli en hel del
tvtittande för mig denna vecka.
Det sänds sent på kvällarna med repris dagen efter så
jag ska nog hinna se allt som intresserar mig vilket är det
mesta.=)
Nej nu ska jag leta fram nått att ta på mig och göra mig klar
att åka och handla lite.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Carina med Bullarna

Kul att du kunde förgylla små grannflickornas dag! Kan se framför mig, vilket eldorado, med pysselfix som de bara måste testa. Aha, det är i dag isprinsessorna tar sats... ska bli kul att se en del av. Hoppas du får en bra shoppardag och finfin vecka!

kram!

2010-01-19 @ 08:40:03
Postat av: Nettan

mina killar har både päls och relativ tjock hud, men däremot är dom känsliga om tassarna har jag märkt då dom har lyft tassarna när det varit kallt.



Skönt att få pysselstädat lite och jag förstår att granntjejerna blev glada.



Ha en jättebra dag !



kram

2010-01-19 @ 08:48:17
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så det är äntligen dags för konståkning. Det tycker jag verkligen om att titta på. Hoppas du får en skön dag och att inköpen går smidigt.



Kram!

2010-01-19 @ 09:53:18
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: sofie

Hoppas att du fick en härlig och rolig handlings daag. Kram

2010-01-19 @ 10:03:22
Postat av: Eleonora

Sen igår kväll mailade jag en heltokig, knäppig sak till dig! Hoppas den har kommit fram. Jag vet inte hur mailet ser ut, men om det bara står en massa blåa siffror så tryck på dem och vänta. Det kan ta tid men gör som instruktionen säger - så får du se på 17!!!

Hoppas det gick bra att handla och bära hem. Kram på dig.

2010-01-19 @ 10:36:47
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Hon är så prickig och söt!!



Vilken lycka att ha dig som granne kan tro att tjejerna blev överlyckliga!!



Är det konståkning..va kul! Jag gillar herrarnas åk bäst..ha det, kramen

2010-01-19 @ 11:06:25
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Mumin

Va snäll du är som pysslar med grannflickorna:) Ja du EM i konståkning....det är roligt det....dottern var en hejare på konståkning så jisses va många timmar man spenderat i ishallar runt om i Sverige.....kallt men kul. Kram vännen hoppas dagen blir bra för dig! Mumin

2010-01-19 @ 12:00:31
Postat av: Anonym

Men varför tappar hon pälsen då? Vaffö gör hon på detta viset..vaffö det då :)



Mmmm och du det är handboll oxå :)säger jag som gammal handbollsspelare :)



Du kanske har ägnat dig åt konståkning?

2010-01-19 @ 17:42:44
Postat av: messan

Kikar in och hälsar på här:). Vad hon måste frysa lilla vovven när det är riktigt kallt ute. Vår fryser men hon har tjock päls hon. Jag älskar att titta på konståkning...synd att det är så sent och när reprisen är jobbar jag.Snyft;)!

Tack för titten. Ha en fin kväll!

2010-01-19 @ 18:16:53
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: messan

Stackars lilla vovven! Jag förstår att hon inte vill vara ute några längre tider med hennes knän. Varför har hon opererats? Vår hund är en welsh springer spaniel, en unik sån med ett öga. Det andra är bortopererat. Hundar är det bästa sällskapet man kan ha när man är hemma:)!



Är du helt sjukskriven pga dina sjukdomar?

Tack själv för din titt hos mig:)!

Ha en fin kväll!

Kram

2010-01-19 @ 21:14:09
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: messan

Stackars lilla vovven! Jag förstår att hon inte vill vara ute några längre tider med hennes knän. Varför har hon opererats? Vår hund är en welsh springer spaniel, en unik sån med ett öga. Det andra är bortopererat. Hundar är det bästa sällskapet man kan ha när man är hemma:)!



Är du helt sjukskriven pga dina sjukdomar?

Tack själv för din titt hos mig:)!

Ha en fin kväll!

Kram

2010-01-19 @ 21:15:19
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha, vad är det för en söt liten isbjörn i snön=)Hon är helt underbar!!



Konståkning gillar jag också men jag sitter och är nervös för att de ska ramla hela tiden.....



Ha det bäst!

2010-01-19 @ 22:29:12
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Cina

Kan vi inte låtsas att jag är din granne? ;)

Nu ser nog tjejerna fram emot torsdag, hoppas ni får en mysig eftermiddag.

kram

2010-01-20 @ 08:03:35
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0