Söndag.


Äntligen har den värsta kylan givet vika.
Idag är det -8 och det ser ut att bli en solig och fin dag.
Härligt att kunna promenera vovvarna igen.
Vi hade en jättemysig kalasdag hos dottern igår.
Presenterna vi köpt passade perfekt.
Idag ska det sista av julen ut för nu vill jag ha vardag.
Jag älskar julen men det är skönt att helgerna är över nu.
Dax att försöka komma ur pyjamasen och i kläderna innan
min bästa vän kommer för att klippa håret på A och klorna på
vovvarna.
Lederna är riktigt onda och svullna så allt går väldigt långsamt.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Ja det är skönt när julen är över....så det blir vardag igen.....hoppas dina leder "tinar upp" idag. Kram vännen! Mumin

2010-01-10 @ 10:11:37
Postat av: Eleonora

Igår blev alla julsaker förpassade till källaren igen - endast ljusslingan på balkongräcket sitter kvar. Där får den vara och lysa upp ett litet tag till. Den har nämligen frusit fast, så jag tar bot den när det går "utan våld".



Svullna leder - yah man - jag fumlar och tappar saker hela tiden. Måste ta det lugnare, svårt, man har ju en viss rytm i kroppen.



Vilka superfina presenter ni köpt till barnen!!! Och så många!!! Klart dom blev glada...... Ha en bra och fin söndag - i morgon börjar allvaret igen. Ser att jag står kvar på Facebook och där får jag väl vara då. Kanske att jag ändrar uppfattning om det hela bara jag lär mig mera. Ska ta hjälp av dotterdottern vid tillfälle.



Kram från Eleonora

2010-01-10 @ 11:33:55
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: znogge

Så roligt att allt blev till belåtenhet och att firandet blev mysigt. Här har sonen ännu inte avslöjat vad han önskar sig så jag hoppas på ett snart besked.



Trevlig söndag!

Kram

2010-01-10 @ 11:45:39
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Vilken härlig bild!!



Hoppas det blir rätt nu med hårklippning och klor så hon inte tar fel, hihi.



Ha nu en bra dag hoppas nu lederna blir bättre, kramen

2010-01-10 @ 11:49:29
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna ..tassar in

Jaaaa men du ändå ... så är det så pass kallt med vinden som tilltagit att även jag känner mig stel och lite av en sengångare Hellen..men snart tänder jag i spisen och då blir det lättare..och mysigare..

2010-01-10 @ 15:50:29
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0