Onsdag.


Idag tog vi sovmorgon till åtta......Ella och jag alltså.
Vilda har fortfarande inte klivit upp.
-7 grader och mulet......jag hade hoppas på en lika
soligt och fin dag som igår men det ser mörkt ut.
Känns skönt att ha matinköpet avklarat för resten av
veckan.
Jag fick även med mig det nya Magnolia Inkmagasinet
och en bukett vita tulpaner hem igår.
Med posten kom lite av pysselmaterialet jag väntar på
och ett jättefint armband som jag köpt av Maria.
Armbandet är gjort av karneolpärlor vilket passar bra
till mina kläder i brunt och orange.
Idag hoppas jag att det kommer mer pysselmaterial
med posten.
Ikväll får jag besök av min vän Annelie.
Vi ska dricka latte och pyssla.
Värken är lite mindre intensiv nu men jag ska försöka
vila mycket i allafall.
Ha en skön dag!



Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha en fin onsdag! =)

2010-01-20 @ 12:06:56
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Hej vännen! Fattar inte vart tiden tar vägen? Inser när jag kikat runt att det var ett tag sedan mitt senaste besök. Även om du har ont och jobbigt så blir jag glad när jag ser att du skapar kort hela tiden! Vet att det får en att må bra! Många kramar!

2010-01-20 @ 14:29:27
Postat av: Eleonora

Har du fått en kul grej på mailen från mig. VÅR HJÄLTE???



Skönt att det har lättat litet med värken för dig. Hoppas det fortsätter och bara blir bättre. Kram

2010-01-20 @ 18:21:00
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0