Måndag.


Här är det mesta av julpyntet fortfarande kvar.
Men jag ska plocka bort det nu under veckan medan Anders
fortfarande är ledig och kan hjälpa mig.
Den här veckan blir det inte många lata bara vara dagar.
Idag ska vi och barnen åka till Anders systerdotter och fika.
Sen blir det vila resten av dagen för jag har sovit jättedåligt
i natt pga att ena höften värker som 17.
Jag har planerat ett par shoppingdagar också under veckan.
Båda barnen fyller år i slutet av veckan så det måste fixas
med presenter.
Vi har några idéer så jag hoppas att det går att få tag på.
Det brukar ju vara lite tomt i butikerna så här efter jul.

Ella fick sig ett välbehövligt bad igår.
Hon släpper nått makalöst med päls nu men det brukar bli
bättre efter ett bad.
De första dagarna blir det dock värre när all underull kryper
upp men borstar man ur pälsen riktigt så ger det sig på ett
par dagar.
Vilda släpper just ingen päls alls nu vilket är tur eftersom hon
har så tunn päls.
Det lilla hon har behöver hon mer än väl nu vintertid.
Nu ska jag ta en titt i garderoben och se om jag hittar nått att
ha på mig.
Jag har mest gått i joggingbyxor nu när jag bara varit hemma
och slöat.
Idag är det dax att byta dem mot något mer respektabelt.
Ha en skön dag alla!



Kommentarer
Postat av: Eleonora

Du får säkert mycket trevligt på kalaset! Sköt om dig och kram från Eleonora

2010-01-04 @ 09:37:20
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Cicci

Här åker tomtarna ner i veckan, men det andra får vara kvar ett tag även om jag gärna skulle skicka ut allt redan idag.

Hoppas att du får tid till vila också även om det är lite mycket att göra.

Kramiz

2010-01-04 @ 12:30:30
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag plockade bort mitt julpynt i går, var less på allt som hade med tomtar och ljusstakar att göra. Julgranen var jag extra less på. Ler.



Vad kul med shoppingdag, jag tror jag ska i väg i morgon och göra lite "måsten"-grejer. Kylskåpet ekar tomt på hyllorna just nu.



Ha det gott och sköt om dig.

2010-01-04 @ 14:53:29
URL: http://alskadenorrland.blogg.se/
Postat av: Anna ..

Aha..mmm jo det är mycket med hundarna..päls..tänk att det är så olika..som på oss människor kanske..olika sorters hår..en del tunna..en del med en makalös hårväxt..som Anna med sitt trassel..ha ha..



Ja men du då hoppas jag du hittar något fint till presenterna..det är ju inte helt lätt att hitta..och framförallt veta vad dom vill ha..men dom har kanske önskat sig saker..

2010-01-04 @ 15:14:09
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Znogge

Tack för påminnelsen! Miss E måstee kammas i dag och helst redan nu. Tar sin lilla tid men måste göras!



Vilken otroligt vacker julgranskula!



Kram!

2010-01-04 @ 15:41:18
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0