Måndag.


Det är bara vovvarna det är fart på här hemma.
Skönt att de kan roa sig med varandra ibland.
Kände mig lite piggare fram på dagen igår så jag hoppas
att jag kommer att göra det idag också.
Det känns som att jag har en förkyldning i kroppen som
inte riktigt vill bryta ut.
Ja det är bara att gilla läget och ta dagen som den
kommer.
En stund vid pysselbordet blir det nog i allafall.=)
Kylan är tillbaka.....idag är det -15 mot gårdagens -2.
Tröttsamt med dessa snabba temperaturväxlingar.
Nu när det bara varit ett par minusgrader har Vilda kunnat
gå på promenad utan kläder men idag åker munderingen
på igen.
Dessutom får det bli den korta rundan både för hennes
och min egen skull.
Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin och sen blir det
en kopp te.
En mjukstart på dagen är ett måste för mig.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Gumman!



Tråkigt att du känner dig hängig....tyvärr måste jag säga detsamma!! Efter en helg med hundträning och diverse skjutsande så känner jag mig totalt kraschad...förkylningen vill inte ge med sig och jag är ofantligt trött. Men jag måste ändå säga att helgens träning m Bästa har gett resultat och jag känner mig hoppfull. Hon har skött sig och på söndagen visade hon att poletten hade trillat ner, hon har full fokus på mig och vi var nöjda både hon o jag...nu gäller det bara att fortsätta o hålla detta levande.

Ska försöka komma förbi något till er, men det får bli när jag är piggare, annars blir du väl helt däckad av mina basillurer oxå?

Pussa på tjejerna och stoooor kram till dig!

Vi hörs!

2010-01-25 @ 10:16:54
Postat av: Znogge

Mjukstarter är alltid underbara! Hoppas resten av dagen blir behaglig och bra!

2010-01-25 @ 13:37:06
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marina

Hoppas du får nya krafter snart. Jag vet hur det är , jag är fortfarande seg efter min förkylning.

Härlig bild på brottandes hundar.

ha en fin kväll.

2010-01-25 @ 18:29:36
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vågar knappt viska att det var längesen jag var förkyld... men är lite sån som du annars, det känns ibland som något som ligger där o lurar men bryter aldrig ut riktigt.. Ha det gott! Här är med kallare igen, suck!

2010-01-25 @ 18:43:58
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Cicci

Mjukstart? Trodde det var en kopp te i soffan endast. ;0)

Hoppas att dagen blev någorlunda.

Kramiz

2010-01-25 @ 20:34:23
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Di

Å så härliga dom är! :) hoppas du får en fin tisdag! kraaaaaaaaaaaam

2010-01-25 @ 20:34:57
Postat av: messan

Kikar in och ser hur du mår! Vilka underbara kort du har gjort! Pysslar du mycket? Jag är en riktig pysslare fast just nu hinner jag inte så mycket, blir mest på helgerna.

Ha en fin kväll!

Kramar

2010-01-25 @ 20:50:00
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Upp och ner ser jag att du mår. Antingen bryter förkylningen ut eller drar sig tillbaka. Hoppas det sker snart så du kan få känna dig piggare. Du är duktig som orkar med tvätt å sånt och kan ta ut vovvarna på pinking-tour.



Idag var jag på manicure (inte det vanligaste precis) men just nu har jag ont i händerna och klarar inte av naglarna. Hittade en annons i en tidning och det var på Söder. Tjejen hade "salong" i sitt hem och det var jättebilligt. MEN kvar där glömde jag min brill.ring så nu måste jag in igen för att hämta den. Eller kanske träffa henne på en affär och få den tillbaka. Förargligt - men ringen fanns ju kvar så ....

Ha det gott och kram

2010-01-25 @ 23:30:30
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Daniel

Mycket frisk luft så piggnar man till!!!

2010-01-26 @ 11:57:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0