Måndag.


Antagligen en av världens morgontröttaste hundar.
Vilda ville inte alls kliva ur sängen idag......nu har hon
somnat om i soffan och där lär hon sova till klockan 10.

En hel än så länge oplanerad vecka ligger framför mig.
Känns otroligt skönt.
Kylan är nu ett minne blott.....idag har vi bara -4 grader.
Den stora tröttheten har börjat infinna sig nu när jag kan
slappna av och även småleder är inflammerade idag.
Jag har gått på vilja ett bra tag nu och då blir det alltid så
här tillslut.
Idag ska jag bara mysa med vovvarna och kanske pyssla
lite.
Både vovvarna och pysslet fått stå tillbaka lite nu när det
varit så mycket runt julen.
Sällskap har de haft men jag har inte hunnit och orkat
engagera mig i dem lika mycket som jag brukar.
Även bloggandet har det varit si och så med.
Jag har uppdaterat min egen men inte kommenterat så
mycket hos andra men nu ska jag ta mig mer tid till sånt.
Åh så skönt med vardagar.=)
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Mormormu

Vilda och jag skulle nog trivas tillsammans... ;-)



Du skulle bara veta vad omtyckta och beundrade korten till dopet blev!!! Dopklänningskortet ska ramas in i en sorts tittskåp. (men alla tycker du tar alldeles på tok för lite betalt!!!!)



Önskar dig en riktigt mysig vardag vännen!

Kramar

2010-01-11 @ 09:01:10
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Vilda och jag skulle också trivas! Jag är mer nattmänniska - har svårt att gå till sängs "i tid". Jag tycker det är skönt att sitta uppe sent när allt omkring en är tyst och stilla.



Försök nu att ta det det lilla lugna denna veckan. Det behöver du säkert för att komma ikapp dig själv. Jag tycker du håller igång jättemycket och det är kanske också bra, så att inte lederna stelnar till alltför mycket. Det är väl det som är vårt dilemma, att hålla igång fast det tar emot!



Du gör alltid så fina kort och det är mer än ett år sedan jag sa till dig att du tog för litet betalt. Handgjorda kort - och alltid så vackra och personliga - det MÅSTE få kosta, tycker jag alltså.



Igår var här -4 och det var riktigt skönt. Idag är det -8 och jag måste åka in till stan. Ska lämna blodprover inför läkarbesök hos min reuma-doktor. Samtidigt ska jag besöka den second-hand affär, som jag lämnar in till och så ska jag gå till en annan affär och lämna tillbaka byxor och tröja, som jag köpte på rean. Brallorna var för små och tröjan var köpt just till dem, så då får båda gå i retur. Har ingen lust alls att ta mig in till stan, men jag måste och det kommer att ta nästan hela dagen.



Ha det gott söta vännen och kram kram

2010-01-11 @ 09:27:07
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Marina

En fråga!? Du hade en så bra kommentar som jag också tycker angående att ``det svåra är inte att gå ned i vikt utan att behålla den nya!´´

Vill du att jag länkar till din sida ? Jag skriver nämligen ett nytt inlägg, om att det är viktigt att se det som en livsstil och inte som en diet! Skriv också om du inte vill bli omnämd alls?

Kram :D

2010-01-11 @ 10:38:47
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Monica

Tycker vilda er toppen , en hund för mig sova sova sova;)

2010-01-11 @ 19:56:38
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0