Torsdag.


Trots en grå morgon så blev det ett härligt väder igår.
Idag tvivlar jag på att det kommer att klarna upp men
hoppas kan man ju alltid.
Just nu snöar det dock.=(
Igårkväll gjorde vi en blixtvisit på Dressman för att
ekipera sambon lite.
Samtidigt passade sonen och hans flickvän på att handla
en massa mat på Ica Maxi och sen skjutsade vi hem dem.
Min rygg och hand är bättre idag.
Handen är fortfarande svullen men inte lika ond.
A ska på firmafest ikväll så jag och vovvarna får sällskap
av Malin som kommer och pysslar.
Kanske att Hella också dyker upp.
Jag hoppas att posten är snabb så att jag får mitt paket
med mönstrade papper idag.
Är nog lite av en pappersnarkoman.....beroende av fina
papper.=)
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag borde gå på kurs hos dig. För jag är värdelös på att samla på mig papper. Antingen köper jag för ett visst projekt. Eller för att jag förälskar mig i pappret. Och då är det svårt att få det att passa med något annat...

Damsugning är roten till allt ont! ;-) Skulle föreslå att du köpte en radiostyrd så du slapp damsuga. Men då skulle väl Ella få spader antar jag. ;-)

Tycker också vi siktar in oss på nästa vecka. Då är Emil hos Stefan så jag har bara praktiken på fm.

Vi hör av oss.

KRAM!!

2010-02-11 @ 09:51:37
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Carina med Bullarna

Beroende kan se olika ut ;)... beroende av papper - varför inte, verkar vara en ok grej!

Hoppas ni får strålande väder i dag, här har vi -12 och sol, en finfin vinterdag.

2010-02-11 @ 11:08:07
Postat av: Marina

Härlig hund i snön! :D

2010-02-11 @ 22:54:52
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0