Tisdag.


Väldigt vackert ute men usch så kallt......termometern visar
på -15 grader idag.
Förhoppningsvis blir det varmare under dagen.
Det har gått så mycket bättre att gå med Vilda nu när det
bara varit runt 5 minusgrader på dagarna.
I denna kyla blir både hon och jag väldigt stel.

Mammografin igår gick bra så nu är det bara att invänta
svaret.
Eftermiddagen och kvällen tillbringade jag framför tvn....såg 
först konståkning och sen skidåkningen för båda damer och
herrar.
Underbart att Charlotte Kalla tog guld.=)
Mellan alla OS sändningar fick jag besök av grannen M vilket
alltid är lika trevligt.
Idag har jag mycket värk så det blir en vilsam dag.
Mitt på dagen någon gång sänds reprisen på nattens parfinal
i konståkning och den vill jag förstås se.
Lite pyssel blir det säkert också.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att ha mammografin avklarad även om det innebär en väntan på resultatet. Nödvändigt men ont skulle jag vilja säga.



Ha en härlig och avkopplande dag!

2010-02-16 @ 08:30:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Di

Ha en fin dag! kraaaaam

2010-02-16 @ 09:04:11
Postat av: Ann Catrine

Önskar dig och prinsessorna en mysig dag inne i värmen...



Kram vännen!

2010-02-16 @ 11:09:13
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Anna ..tassar in

Mmmmm vintern håller sitt grepp stadigt iår..men du vet med lite pyssel och OS..så blir det rätt härligt ändå ju..



Ja himmel Hellen jag går väl snart i bitar på detta bredband som aldrig tycks bli lagat..jag vill ju kunna blogga och leka på nätet med er andra..ja ja det är väl bara att vänta på bättre tider..



Kram kram från Anna

2010-02-16 @ 18:54:47
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Anna ..tassar in

Mmmmm vintern håller sitt grepp stadigt iår..men du vet med lite pyssel och OS..så blir det rätt härligt ändå ju..



Ja himmel Hellen jag går väl snart i bitar på detta bredband som aldrig tycks bli lagat..jag vill ju kunna blogga och leka på nätet med er andra..ja ja det är väl bara att vänta på bättre tider..



Kram kram från Anna

2010-02-16 @ 19:28:50
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0