Lördag.


Jag tog en bild från vårt köksfönster nu på morgonen.
Det syns inte på bilden men det vräker ner snö idag.
Som ni ser så har vi redan en hel del snö så i mitt
tycke är det som kommer nu helt onödigt.
75 cm snödjup är det nu enligt SMHIs mätningar.
Igår åt jag riktig mat för första gången sen i onsdags
när magen började krångla.
Idag är magen sämre igen.
Det blir till att forsätta äta mat som är snäll mot magen.
Så här länge brukar jag sällan ha problem.
Det brukar hjälpa med att jag äter Omeprazol i ett par
dagar så vänder det men tydligen är det inte så lätt att
bli av med denna gång.
Tråkigt för idag är jag bjuden till Annelie på ljusparty
och det hade jag sett fram emot.
Men när magen är så här finns inte ork till någonting så
jag hoppas att det blir fler tillfällen.
Det får bli en mysdag med A och vovvarna istället.=)
Ha en skön dag! 


Kommentarer
Postat av: Eleonora

Ojojoj det var mycket snö det!!!

Trist att magen fortsätter krångla. Du får bara äta kokt fisk och ris antar jag. Men någon gång ska det väl vända. Det är bara det att man blir så totalt urlakad i hela kroppen efter en sån här pärs. Drick mycket vatten!



Nu ska jag snart börja med alla mina förberedelser inför kvällens begivenhet. Ha det gott i kväll A och du - kramisar

2010-02-06 @ 10:22:13
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Anna ..dansar in

Aj då...mer snö och ont i magen..hmmmm bättre kan man ha det..krya på dig kram från Anna

2010-02-06 @ 11:18:18
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vilken otur med din mage. Hoppas den snart lugnar ner sig så att du mår bättre.



Förstår mer än väl att du är nöjd med snömkångden. Vi har fyrtio cm och det räcker gott för mig.



Kramar!

2010-02-06 @ 12:51:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Carina med Bullarna

Snö i mängder, mage som inte vill vara på ditt lag... Jaru, vad ska man säga? Jag säger, krya på dig, kryp upp i soffan och om jag inte har fel så är det del 1 av den svenska schlagersvängen i dag? Kanske något att dyka in i... vinner rätt eller fel låt?



men mest av allt krya på dig!

Pst... här är snödjupet "bara" 67 cm...I alla fall mer än en bulldogg djupt!

2010-02-06 @ 13:07:45
Postat av: Ninni

Jag har en jävla magkatarr jag med..så trist!

men det går väl över...men jag måste snart till apoteket magmedicinen börjar tryta!



Kram kram nu kryar vi på oss

2010-02-06 @ 13:45:07
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0