Lördag.


Det fortsätter att vräka ner snö här och jag och vovvarna
längtar mer och mer till våren.
Bilden är tagen i slutet på april ifjol.
Vilda var ganska nyopererad i knät.
Hennes femte och förhoppningsvis sista operation.
Hon har varit med om mycket jobbigt vår prinsessa men
trots det har hon alltid varit en glad och possitiv tjej.
Känns så otroligt skönt att Tplo-operationerna lyckades
så bra trots de ganska dåliga förutsättningarna.
Hon blir fort stel och jag tror att hon känner av atroserna
ibland men hon är vid gott mod.....pigg och glad.
Lite vårvärme skulle göra både henne och mig gott nu.
På måndag är det 1 mars så även om våren känns långt
borta en dag som denna så är den ändå runt knuten.=)

Det har blivit lite tid vid pysselbordet nu de sista veckorna
dels pga OS men även för att jag inte känt mig så pigg.
Igår fick jag två paket med papper och lite annant som jag
beställt så nu ser jag riktigt fram emot att sätta mig vid
pysselbordet.
Måste visa er vad mycket fina papper jag köpt.


Nästan alla papper är mönstrade på båda sidorna men jag
visar bara den ena.
Har även köpt lite blommor och fina spetsar så nu hoppas
jag att inspirationen ska infinna sig igen.
Det är ju perfekt pysselväder idag när snön vräker ner.
Life is good trots värk och en segdragen förkyldning.=)
Ha en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Snöar det hos er? Här är det lite vårväder, nollgrader men ingen sol.

Hoppas allt blir bra och det får vara sista operationen nu då!

Ha en bra pysseldag! :D

2010-02-27 @ 12:29:14
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Znogge

När man ser alla papper blir man onekligen sugen på att beställa ett kort! Fär fundera över om vi har någon passande anledning...



Kram och ha en fortsatt bra lördag!

2010-02-27 @ 15:24:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Mumin

Å va mycket pysselsaker du fått. När du sätter "tänderna" i dem så blir det nog så fint som det brukar vara:) Va bra att både du och hunden mår bättre. kram från Mumin

2010-02-27 @ 22:13:33

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0