Hemma....


efter en jättemysig shoppingdag med Hella.
En tunika och en täckkjol blev dagens kap.
Även några prylar från Panduro fick följa med hem.
Sällan jag hittar något där men idag fanns det en del.

Papper och små fjärilar till mitt kortmakeri.
Och sen var jag bara tvungen att köpa ordet Belive i trä.
Det ska målas vitt förstås.
Väl hemma hade jag fått min beställning från Pysseltagen.

En massa härliga dekorationer till mina kort.
Det är inte slut än.....jag fick även 3 underbara jordgubbar
som jag beställt av Sandra med posten.=)
Dessutom är jag nyklippt vilket alltid är lika skönt.
Life is good.
Nu ser jag fram emot en lugn och skön kväll med A och
vovvarna.
Ha en skön kväll ni också!


Kommentarer
Postat av: Mumin

Vilken härlig tunika och vilka massa fina pysselgrejor du har köpt. Ha nu en riktigt trevlig fredagskväll! Kram Mumin

2010-02-12 @ 15:31:17
Postat av: Monica

å vilken fin tunika !! Zizzy va ;)

2010-02-12 @ 15:32:04
Postat av: Ann Catrine

Vilken otroligt snygg tunika!! Förstår du klär i den!



Önskar dig en mysig fredagskväll..

Kram på dig!

2010-02-12 @ 15:37:06
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Kul med shopping! Den tunikan är så fin, har en lika fast benvit ;0)

Hoppas du får en fin kväll, och en skön pysselhelg.

Kram ♥

2010-02-12 @ 17:43:13
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul med en shoppingdag=)Vad mycket fint du hittade, otroligt läcker tunika.

Kul att du blev nöjd med jordgubbarna.



kramelikram Sandra<3<3

2010-02-12 @ 20:30:24
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vilka bra och fina inköp! Lyckad dag med andra ord.



Kram

2010-02-12 @ 20:54:19
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Oj så mycket trevligt som hänt för dig. Så mycket pysselsaker du fått på en gång. Jag förstår om det börjat att klia i fingrarna!



Tunikan ser också jättefin ut. Det lär ju bli mycket beige till sommaren, har jag hört, så du blir helt up-to-date.



Nyklippt - tänk den som vågade gå sig detta - för mig behövs det verkligen - det är inte vackert med långt vitt hår, men alla säger att "du får INTE klippa dig" och det går man ju på förstås. Men nu tycker jag att jag tappar så mycket hår, så nu måste det nog bli klippning av i alla fall.



Idag blir det bara slappning med bok och TV. En kortis till affären eftersom jag saknar Bearnaise-sås till kvällens entrecote.



Ha det gott A och du! Kram kram

2010-02-13 @ 09:33:13
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0