Fredag.


Inget snöande idag.....härligt.=)
Det börjar bli dax att titta över de pelargoner jag försökt
övervintra och som vanligt nästan helt glömt att vattna.
Mårbackan på bilden är en av dem.

Nu till vinnaren av kortet.
Den här gången föll lotten på Rankan.......Grattis!
Tack till alla er som ville vara med.=)

Planen för dagen var att åka och handla på Ica Maxi men
jag mår inte alls bra så det får bli Matservice istället.
Skönt att kunna handla över nätet dagar som denna och
att sen få varorna hemkörda också.
Jag har nog fått en rejäl magkatarr och när magen inte
mår bra så blir jag mer trött än vanligt.
Det får bli ännu en vilodag med lite pyssel och en bra bok.
Igår fick jag ett par av de stämplar jag beställt och med
lite tur kommer de andra två idag.
Inspirationen är väl inte direkt på topp nu men med lite
nytt material kanske den blir det.
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Blir du bara av med den dumma magsjukan så kommer allt att bli bra igen. Goda gröna teer kanske kan va nåt? Hoppas du blir bättre under dagen. Kram

2010-02-05 @ 09:05:14
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Jag hörde av vår arrendator igår som kör en del med gamla bondepraktikan vad gäler väder och så..att snön ska ligga in i April!! då satte jag händerna för öronen och gick därifrån.. VILL INTE!! Hoppas verkligen INTE att det stämmer!! Kram o ha en bra fredag!

2010-02-05 @ 09:11:10
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Och imorgon min vän ska det vara SOL! Håller tummarna hårt för att du ska må bättre då (om inte förr).

Härligt med pelargoner som får komma fram nu. Jag måste absolut plantera om alla mina blommor snart, vet inte vart jorden tagit vägen...

Nu ska jag säga hejdå till sonen som åker till en tjejkompis över helgen. Det blir liksom barnfritt här ;-)



Ha en myspysig fredag



Kramar i mängd!

2010-02-05 @ 09:42:16
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Losec eller det billigare alternativet Nexium har jag fått så jag kan ta när det blir halsbränna (som kommer från magen) eller annat besvär. Funkar på mig.



Nu ska jag halka iväg och få fotvård. Det ska bli underbart skönt. Sen blir det litet handla på Ica och därefter fredagsstäd.



På lördag ska jag ha min lilla familj på födelsedagskalas, så det blir litet pyssla redan idag. Väninnorna får komma en annan dag.



Krya på dig - kramis

2010-02-05 @ 09:50:59
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Hej o tack för vinsten! Så glad jag blir!

Kramen!

Ragnvi

2010-02-05 @ 10:00:16
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Mumin

Så bra att du kan beställa mat hem till dig när du inte orkar handla själv. Kram ha en trevlig fredagskväll

2010-02-05 @ 16:34:37
Postat av: Marina

Guuud va jag längtar till sommaren när jag ser din bild...Åh tack för påminnelsen om vattning,jag har nog inte vattnat mina som sötnosar i år...

Måste komma ihåg det när jag kommer till jobbet imorgon!

2010-02-05 @ 22:43:19
Postat av: Sickan

Åhhhh vad jag längtar!! Sol och värme......så underbart!

Ha det bra!

Kramen på dig!

2010-02-05 @ 23:15:13
URL: http://sickanochalltomkring.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0