Fredag.


Veckan har nästan gått fortare än vanligt.
Beror kanske på att jag tillbringat en hel del tid framför
tvn och OS sändningarna.
Roligt att Anja tog brons igår efter vurpan i onsdags.
Idag är det herrarnas fria åkning i konståkning som jag
givetvis ska se.
Jag är sämre i förkyldningen idag.=(
Hade planerat att åka på Ica Maxi och handla men det
får bli sambons projekt.
Han börjar också känna sig risig så det blir kanske rena
sjukstugan här i helgen.
Vovvarna är pigga i allafall.=)
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas du snart knner dig piggare och att sambon slipper förkylningen.



Visst var Anja superduktig!



Kram och krya på dig nu.

2010-02-19 @ 08:37:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Di

ha en jättefin dag fast du är sämre...håll tummarna för mig för jag åker uppåt i morgon...kramis

2010-02-19 @ 09:16:26
Postat av: Eleonora

Det är så trist när man får en förkylning för som ett brev på posten så kommer den åter efter en kort tid. Hoppas emellertid att du ska slippa feber och annat. Sköt om dig och kryp ner under filten och gosa med dina goa vovvar, som är så snälla.



Själv plockar jag fram dammsugaren för att hyggla till det här hemma. Kanske skulle man ta och göra som Erika och frosta av frysen? Nu är ju läge att ställa ut korgarna på balkongen i kylan och kanske jag orkar med det också. Vi får se.



Kram till dig söta Helena och nu mailar jag en beställning till dig.

2010-02-19 @ 10:49:40
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Vilken tjurig förkylning! Tvi tvi tvi, bort med den! (du vet väl att jag är en häxa och kan trolla bort sånt där elände)? ;-)



Kram vännen, och hoppas verkligen du blir pigg och kry SNARAST!!

2010-02-19 @ 18:40:23
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Sitter och surfar i soffan och Viggo säger vov, vov, han ser bilderna på sessorna:) Hoppas att du kryar på dig och att du får en skön helg! Kramar!

2010-02-19 @ 19:40:01
Postat av: Helena

Vad tråkigt att läsa att du är så dålig. Jag skickar an massa "krya-på-dig-kramar" via webben.

/Hella

2010-02-20 @ 08:02:08
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0