Fredag.


Så har ännu en vecka sprungit förbi i rasande fart.
Halva februari har redan gått.
Hade en mysig pysselkväll med Malin igår....vi fick
sällskap av min bästa vän ett tag så det blev mer
prat en pyssel men vad gör väl det.=)
Idag känner jag mig ganska pigg och väldigt laddad för
en shoppingtur med min vän Hella.
Jag ska börja med att klippa mig och sen blir det
shopping och lunch.
Vi har 15 grader kallt idag men solen skiner så det lär
bli en riktigt härlig dag.
Jag hoppas att helgvädret blir så bra som de lovat.
En del tv tittande blir det nog ändå eftersom OS nu drar
igång men även en och annan promenad i solen.
Även om värken i lederna är densamma så känner jag
mig piggare dagar som denna då solen skiner.
Nu ska jag leta fram nått att ta på mig så att jag är
klar att åka när Hella kommer och hämtar mig.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Du har verkligen gulliga vänner i Hella och Malin. Oj så mycket trevligt ni hittar på. Ja vad vore livet utan väninnor?



Roligt också att höra att du känner dig piggare idag trots att ni har så kallt. Hoppas det håller i sig - att du mår bra alltså!!



Nu ska dammsugaren fram och samtidigt ska jag kolla Let´s Dance, som jag missade igår. Tur man kan konsten att göra 2 saker samtidigt.



Ha en trevlig tur nu med din kompis. Kram

2010-02-12 @ 11:21:23
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Carina med Bullarna

Shoppa och fika gott!

God helg på dig!

2010-02-12 @ 13:02:49

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0