Torsdag.


Idag snöar det här och det är bara -6 grader.
Gårdagens shopping gick bra så nu är alla julklappar köpta.
Som vanligt kunde jag inte motstå att gå in på Zizzi och jag
kom därifrån med en fin blus.

Jag har en inflammation i vänster handled och i senorna inne
i handflatan och det gör så irriterande ont.
Idag känns det lite bättre men det blir till att ta det lugnt tills
inflammationen är borta.
Inget jag har tid med egentligen men det är bara att gilla
läget.
Jag får mysa i soffan och lyssna på en ljudbok.=)
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så skönt att ha alla klappar avklarade! Jag har kvar till Husse och några småsaker. Hoppas på att hitta det snart.



Ha det gott i soffan.



Kram

2010-12-16 @ 09:21:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Erika

Här snöar det också för fullt och har gjort sedan jag vaknade. Vi skulle ju alla få snö över hela landet idag. I går var det ca 17 gr kallt när jag var ute och trampade runt, friskt och skönt. Sådan kyla går bra så länge det inte blåser, för då blir det verkligen kallt.



Har också vita Amaryllis som slagit ut i köksfönstret. En vacker blomma när den är helt utslagen. Har en röd också som håller på att öppna sig.



Hoppas nu inte det onda du har plågar dig alltför mycket, utan att det går över igen.



Kram och har det allra bäst.



2010-12-16 @ 10:46:17
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Ann Catrine

Attans kropp!

Du skulle väl kunna få ha bra dagar nu,

det vore på tiden!



Fick flera sms från Zizzi igår,

om nyheter och om erbjudanden...

Bäst att trava dit ;-)

Bea ska följa mig på julklappsjakten för

barnbarnen, vi planerar en dag med lyckade

inköp och smarrig fika alt lunch..

Problemet är bara att jag inte minns vilken

dag hon hade tid ;-)

Det andra runt julen är i princip klart,

det är ju inte så mycket att fixa för mig!



Ta det lugnt idag,

gå INTE ut och halka!!

Det är svinhalt under snön!



Stor kram till dig min vän!

2010-12-16 @ 11:39:54
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0