Onsdag.


Nu när det varit så kyligt och vovvarna inte kunnat njuta av
solen utomhus så har de hittat en härligt solig plats i soffan
istället.
Ella som vanligt hängandes på Vilda.
Jag tycker att Vilda ska bli så less på henne men hon säger
aldrig ifrån utan låter henne hållas.
Ibland flyttar hon på sig men då flyttar bara Ella efter.

Idag är det bara 6 minusgrader här.
Jag hoppas vi slipper mer kyla på ett tag nu.
Förkyldningen hänger sig kvar.
Kände mig inte alls pigg när jag vaknade men det känns lite
bättre nu.
Jag funderar faktiskt på att ringa min mor och höra om hon
orkar med lite shopping idag.
Känner mig stressad över att jag inte kommit iväg och handlat
julklappar som planerat denna vecka.
Dessutom vill jag köpa hem lite julblommor.
Amaryllis och hyasinter är mina favoriter.....julstjärnor lyckas
jag alltid ta död på så dem har jag slutat köpa.
Jag ska ta och röra lite på mig nu och känna efter hur jag mår
sen får vi se vad jag gör av dagen.
Det är hopp om livet i alla fall.=)
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag postar inte korten på ett tag än så stressa inte.



Kramar och ha en fin dag.

2010-12-01 @ 09:06:24
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Erika

Godmorgon!



Nu har jag vaknat till liv.Här är det tolv gr kallt om väderkartan stämmer jag har på bloggen. Amaryllis hade sonen med sig när han var här nu sist. Tre stycken och en julstjärna. Så glad jag blev över dom. Där finns en vit i bland dessa tre. Har aldrig haft en vit utan bara röda. Kan bli ett fint blickfång i fönstret när dom slår ut.



Nu ska jag strax sätta på kaffepannan och bre mig en smörgås. Numera kan jag inte äta så fort jag vaknar då jag är uppe minst två gånger per natt och äter. Jag rasade en del i vikt under den värsta perioden, och jag är så innerlig glad att matlusten är tillbaka, så jag äter gärna och är vaken på nätterna av den anledningen.



Hoppas nu du får en bra dag

Kram

2010-12-01 @ 09:25:18
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Marina

Jag hoppas att du kom iväg på lite shopping :)



- 6 bara!

Vi hade - 21,8 i morse när jag gick till jobbet!



Ha det gott!

2010-12-01 @ 15:43:13
Postat av: Lena S

-21° stod det i bilen när jag åkte till "jobbet" imorse. Men den startade så snällt ändå som tur var.



Jag har inte köpte en endaste julklapp än...lär väl springa runt som en tok dagarna innan julafton.



Kramis

2010-12-01 @ 16:02:14
URL: http://nelasvarld.blogg.se/
Postat av: anna

Så hon hänger Ella...ser ju inte bekvämt ut. Här hade vi minus 20 nånting imorse och nu sjunker det igen framåt kvällen...blir säkert neråt 22-23 inatt. Jag fryser och får så ont i lederna...det här är inte bra för kroppen.

Undrar om du kom iväg på shopping? Jag har ännu inte handlat julklappar, men jag hinner.

2010-12-01 @ 16:57:53
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0