Måndag.


Jag tror att det har kommit en halvmeter snö sen igår och det
snöar fortfarande.
På vissa ställen är det nog en meter snö eftersom det drev
så igår.
Som tur är så är det lätt snö och vi har ingen stor bit som
måste skottas.
De har plogat vägarna här under natten så det går i alla fall
att gå ut med vovvarna.
Antingen vräker det ner snö eller så är det svinkallt.....vi bor
ju i landet lagom för 17 men det tycks vädergudarna glömt.=(

Hittade ingenting på rean igår vilket iof var väntat.
Men vi hade en mysig stund tillsammans jag,mor,dottern
och min systerdotter.
Idag blir det en vilodag då min ena höft gör vansinnigt ont.
Skönt att julen är över nu och till nyår ska vi som vanligt bara
ta det lugnt.
Nu ska jag försöka göra en gång ut så jag kommer åt tidningen.
Resten får A skotta sen.
Ha en skön dag!





Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja du ska väl inte skotta med din onda höft..Oj oj va snö det har kommit.

Här snöar det för fullt men än så länge bara små flingor.

Ska ta en promenad strax till frissan och göra mig lite nyårsfin (om det går)

Ha en sköön dag, kram kram

2010-12-27 @ 11:04:08
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Här kom det bara några centimeter vilket jag är mycket nöjd med. Vi har så att det räcker!



Kram

2010-12-27 @ 12:07:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Nettan

Ja, dessa julklappar. Ha ha !

Och ändå har vi två kassar som inte låg bland högen då dom är till Michis med familj.

Dom får öppna klapparna när dom kommit hem från bb.



Här har det också snöat och nu tycker jag faktiskt att räcker. Snart kan jag inte släppa ut hundarna på baksidan då dom snart kan hoppa över staketet. Ha ha !



Ha en underbar dag !



kramiz

2010-12-27 @ 14:12:07
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Ja hjälp vad med snö vi får i år, också. Inte trodde jag vi skulle få en likadan vinter som förra året igen, men det fick vi. Här har det också kommit massor av snö, det känns som om det räcker nu.

2010-12-28 @ 00:13:55
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0