Måndag.


Vi tycker att Vilda redan ser bättre ut både i och runt ögonen.
Skönt att pencilinen tycks fungera.
Igår hade vi en intensiv och mycket mysig dag tillsammans
med barnen med respektive och min mor.
3 sorters godis gjorde vi så nu har vi att festa på i julhelgen.

Dax att presentera vinnaren av tändsticksasken.
Den här gången föll lotten på Ejmis.....Grattis vännen!
Tack till alla som ville vara med.=)
Nu är det bara en utlottning kvar denna advent och jag
hoppas ni vill vara med även då.

Idag ska jag mest vila.
Lederna värker mer än vanligt och jag känner mig trött.
Bäst att lyssna på kroppen och ta det lugnt.
Dagarna går i rasande fart nu och jag försöker att inte känna
stress över att julafton närmar sig med stormsteg.
Även om man inte hunnit med allt man tänkt så blir det ju
hur som helst jul varje år ändå.
Ha en skön dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilda ser ut att ha det mysigt under din nya pläd:-)

Jag hoppas att du känner dig lite piggare och har mindre ont imorgon, och som du säger, julen infinner sig ändå även om vi inte hinner med allt vi planerat att göra.



Kram Yvonne

2010-12-13 @ 09:43:16
Postat av: Znogge

Då säger jag grattis till vinnaren och önskar dig en fin dag!



Kram

2010-12-13 @ 09:47:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ann Catrine

Ser att prinsessorna uppskattar BOOM-plädarna ;-)



Stort GRATTIS till Ejmis, vad roligt att just hon vann!



Kram vännen

2010-12-13 @ 11:21:59
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ejmis

Åh vilken tur jag har! =)

Tack min vän!



Jag skulle tro att jag jobbar till 13.00 i morgon, jag kan skicka ett sms när jag vet mer säkert.

2010-12-13 @ 15:18:38
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anne o Malte

Grattis till vinnaren, bara att se fram emot nästa gång.

Hoppas du får en bra dag i morgon.

Kram

2010-12-13 @ 20:39:30
URL: http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0