Juldagen......


bästa dagen på julhelgen.
En dag när man kan skrota omkring i morgonrock dagen lång.
Jag tog en bild på Vilda igår när gästerna börjat droppa av.
Hon fick dela filt med dottern och somnade som en stock
mellan henne och svärsonen.
Jag tror knappt hon märkte när de gick.
Det är jobbigt med julafton även om man är prinsessa.
Ella hängde med in i det sista men när jag gick och lade mig
låg hon i soffan och snarkade och där låg hon kvar när jag
klev upp imorse.

Jag fick en fin morgonrock av barnen med respektive i julklapp
och den tänker jag gå omkring i dagen lång.
Vi hade en mysig julafton och alla var nöjda med maten och
klapparna.
Idag är jag helt slut men det var ju väntat.
Imorgon hoppas jag vara på benen igen för då har vi som
tradition att åka på Birsta City och kika lite på rean.
Brukar vara jag,min systerdotter och min mor som åker men
i år ska även dottern följa med.
Det kommer helt säkert bli en mysig stund.
Är man där när de öppnar brukar det inte alls vara så mycket
folk.
Hoppas att ni alla hade en underbar julafton och att ni får en
mysig juldag.
Kram!




Kommentarer
Postat av: Znogge

En dag för avkoppling är perfekt nu. Hundarna njuter verkligen av lugnet. Och julskinkan ;-)



Ha en fin juldag!



Kram

2010-12-25 @ 12:35:36
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marina

Julaftonen var trevlig här! Men idag tillbaka till arbetslivet :(

Men nu tänker jag krypa upp i soffan och titta på tv och äta ost och kex :)

2010-12-25 @ 18:57:41
Postat av: Anna ..smyger in

Jaaa jag håller med dig det är bästa dagen på hela julen..maten finns..och man kan bara slappa..

2010-12-25 @ 22:55:25
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0