Fredag.


Så var det fredag igen då och som vanligt har jag inte alls
hunnit med allt jag planerat att göra under veckan.
Typiskt mig att fokusera på det jag inte gjort istället för det
jag faktiskt har gjort.
Lite har jag ju hunnit med ändå.
Idag ska vi till vetrinären med vovvarna.
Egentligen är det Vilda som ska dit och kolla ögonen men
det är lika bra att hon kikar på Ella också.
Vilda har helt säkert ögoninflammation och smittar det så
kan ju Ella också ha fått det.
Nu ska jag försöka reka igång alla stela och onda leder och
göra mig en kopp te.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad tror du om ett besök på Gårdsbutiken innan jul??

=)

Kanske kan locka med A-C också.

Har du redan varit där så blir kaffe och en pratstund helt perfekt också.

KRAM!!

2010-12-10 @ 15:37:50
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så klokt tänkt! Fokusera på det man hunnit. Så ska jag försöka tänka i fortsättningen. Tack för det.



Hoppas det gick bra hos veterinären!



Kram

2010-12-10 @ 16:40:19
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0