Torsdag.


Gårdagen utvecklades till en varm sommardag trots den
grå och trista morgonen.
Vi satt på altanen och fikade med Ellas uppfödare på
kvällen men vid 21-tiden började det bli rått som vi säger
här.....fuktigt och kyligt med andra ord.=)
Hade en jättetrevlig kväll och hundarna var lyckliga över
all uppmärksamhet.
Idag är det grått och trist igen och jag tvivlar på att det
klarnar upp men man ska aldrig säga aldrig.
Känner mig trött och sliten så gråväder passar mig
utmärkt.
Planen för dagen är att åka på Ica Maxi och handla mat
men som det känns nu får det vänta till morgondagen.
Jag tar dagen som den kommer så får vi se vad det blir
av den.
Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Rått säger vi också och så var det tidvis i går. I dag solar det upp men inte helt så hur dagen ser ut vet jag inte. Inte än.



Hoppas din dag blir fin!



Kram

2010-08-12 @ 10:12:49
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0