Tisdag.


Jag hade en underbar eftermiddag tillsammans med mina
fina vänner igår.
Med sig hade de de här godsakerna.
Bättre present kan man väl inte få en färska grönsaker,
kantareller och jordgubbar.
Hallon hade de också med sig men de åt vi upp tillsammans
med Annicas goda falska potatisbakelser.
Det var dessutom alldeles lagom varmt så vi kunde sitta på
altanen och fika utan att bli grillade.
Vilda gjorde det till sitt jobb att tvätta allas ben och Ella var
som vanligt fotvärmare.=)
Tiden går fort när man har trevligt men vi hann med att
avhandla allt mellan himmel och jord.

Idag är jag trist nog inte alls pigg.
Jag har sovit som en kratta pga värken så det får nog blir en
dag under pläden i soffan.
Termometern visar +7 grader nu men solen skiner så det
blir nog så där lagom varmt även idag.
Skönt att man kan andas igen.
Nu känns det som att hösten är på ingående i alla fall.=)
Ha en skön dag!




Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken go present att få! Hoppas bara nu att du piggnar till lite under dagen. Stanna annars i soffan.



Kram

2010-08-17 @ 07:19:20
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Helena

Så fint och så mycket gott!!!

/Hella

2010-08-17 @ 07:41:28
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0