Söndag.


Det har regnat i natt och bitvis är det väldigt mörkt på
himlen men just nu skiner i alla fall solen.
Efter en riktigt vilsam dag igår åt vi mat tillsammans
med dottern och svärsonen.
Senare på kvällen blev vi inbjuden till grannen på lite
kräftor.
Vi hade en jättemysig kväll på deras altan....underbart
med trevliga grannar.=)
Planen för dagen är samma som igår.....trädgårdspyssel.
Återstår bara att se om vädret tillåter det.
Nu ska jag ta min medicin och lägga mig och läsa.
Med lite tur somnar jag kanske om en stund.
Onödigt att vara vaken den här tiden en söndag.
Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Znogge

Lite sovmorgon får man unna sig!



Ha en fin söndag!

Kram

2010-08-22 @ 10:03:11
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Ja onödigt tidigt var du uppe..jag var också uppe då men bara för ett snabbt toabesök:)



Ja goa grannar är bra att ha!! Ha en skön söndag, kram

2010-08-22 @ 11:06:33
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Jaha nu är presenten överlämnad och så ock det fina kortet! Många presenter blev det och dom ställdes upp på en bardisk, så jag hade god blick för att se dem. INGEN hade ett så vackert kort som min present!! Bara kortet hade ju egentligen varit nog, men nu slog jag ju in presenten i cellofan och med brett sidenband knutet i dubbel rosett - så gissa bara om paketet var fint! Tids nog får jag kommentar om kortet från bruden.



Ha det gott och fortsätt ni att roa er så där som igår. Låter toppen och upplyftande!!!

2010-08-22 @ 12:22:47
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0