Onsdag.


Igår när jag vattnade upptäckte jag att chiliplantan bär
frukt nu.
Gröna chilifrukter som förhoppningsvis blir röda.
Även paprikaplantan är på gång.=)
Tomater har vi plockat in hur mycket som helst.....det är
så kul med egenodlade godsaker.
Trots den gråmulna början på gårdagen så blev det en
solig och fin dag.
Just nu regnar det men vem vet det kanske klarnar upp
även idag.
Planen för dagen är att vila nu på förmiddagen för att sen
orka med en tur till Birsta med en vän.
Vi ska flanera lite och äta en bit mat.
Som det känns nu vet jag inte om jag kommer att kunna
åka men värken har kanske lagts sig något till i
eftermiddag.
Jag får göra som vanligt.....ta dagen som den kommer.
En kopp te och lite mys med Ella låter väl som en bra
start.
Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas värken lägger sig ännu mera så du får en trevlig och avkopplande eftermiddag! Själv har jag storhandlat så nu är den biten klar!



Kram

2010-08-04 @ 11:34:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lina

Haha! Blir så tråkigt om man bara ska lyssna på en låt hela tiden :P

Företsten gillar jag mest bara omslaget av "Som en sommarvind" och inte låten ;)

Kram!

2010-08-04 @ 19:42:39
URL: http://jonssonb.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0