Måndag.


Ännu en regnig morgon.
Igår blev det uppehåll och lite sol fram på dagen.
Man kan ju hoppas att det blir likadant idag.
I eftermiddag ska jag på pysselträff hemma hos Eva.
Det ser jag verkligen fram emot.
För att orka med så ska jag vila nu på förmiddagen och
sen packa scrapväskan.
Det brukar ta lite tid att bestämma vad jag ska ta med.
Önskar att allt fick plats i väskan men sån tur har jag
inte.
Jag väntar på ett sms från DHL om att mitt paket med
de nya Magnoliastämplarna och papperen jag beställt
finns att hämta.
Hoppas verkligen att jag hinner få det innan jag åker
på pysselträffen.
Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Önskar dig en trevlig pysselträff!



kram

2010-08-09 @ 09:47:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Att du får trevligt på din pysselträff är jag övertygad om.

Jag väntar med spänning på det fina kortet.

Ha det gott och stor kram

2010-08-09 @ 11:05:25
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0