Lördag.


Dagarna är fortfarande ganska varma men morgon och kväll
är det inte mer än 10 grader nu.
Till veckan hoppas jag att jag ska kunna åka och kika på lite
nytt i klädväg.
Höstgarderoben behöver fyllas på.
Jag kom i alla fall iväg på Ica Maxi igår så nu är det fullt i kyl
och frys igen.
Det har blivit dåligt med sömn inatt så det blir en vilsam dag
idag.
När jag mår som nu är det bara att försöka hålla undan det
värsta här hemma som gäller.
Jag försöker att inte lägga så mycket vikt på städning längre
men det är svårt.
Just nu skiner solen så med lite tur blir det en fin dag.
Det är fortfarande en hel del att göra utomhus så det vore bra
om det åtminstone blir uppehåll i helgen.
Eftermiddagen och kvällen kommer att tillbringas framför tvn
Idag fortsätter ju den spännande Finnkampen.=)
Nä nu är det dax att försöka komma igång här och få upp
resten av flocken.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Man får ta städningen när man orkar..så är det bara. Tack för att du lägger upp härliga bilder på dina sköna jyckar!

Ha en bra helg.

2010-08-28 @ 09:48:53
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Ninni

Snälla söta rara kan du skicka hit lite sol..det bara vräker ner här.



Ja min garderob behöver fyllas på också..men jag skulle gärna vilja bli av med några kilon först.



Ha en sköön lördag, kram kram

2010-08-28 @ 10:03:56
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Jag har också sovit dåligt i natt och vaknade seg och trött. Inget roligt alls... Men vi får väl försöka piggna till under dagen.



Ha en fin lördag!



Kram

2010-08-28 @ 12:18:35
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0